2015. november 4., szerda

Őszi hangulatban az étkezőnk

Nagyjából évszakonként változtatom a dekorációt az étkezőnkben, idén a krémszínek kapták a főszerepet. Vettem egy viaszosvászon terítőt (Jysk), mert Misi most már az asztalnál, etetőszékben eszik, és nem akartam, hogy a szilfa asztalt "összemócsingolja". Ehhez jött a többi kiegészítő, azaz minden, ami otthon találtam. Íme:

Szarvas alakú kosár, amit még kb. 12 éves koromban vettem, benne néhány vadgesztenye és virágkötészeti dekorgömbök (milyen jó, ha a pasink esetleg kertészetben/virágboltban dolgozik, mint ahogy az enyém is).


A hosszú váza eredetileg kék volt és vörösréz színűre festettem át, ahogy az alul lévő gyertyatartót is (ami hamutálca lett volna, ha dohányoznánk). A polc hátteréhez levágtam egy csíkot a terítőből, a textilházikót pedig nemrég nyertem a Zóra Praktikái blogon (köszönöm!).


Van itt retró tacskó és váza; kis kosarak, amelyekbe sütemény volt csomagolva; és kávésdoboz, amit a szomszéd barátaimtól kaptam. 


Régi gyógyszeres és Manner ostyás fémdoboz... 


Évától kaptam a mécsestartót, kötött anyagból pedig tököt próbáltam formázni.


Az imádott üvegem, amit biztonságba kell helyeznem, mert Misi mindig abba kapaszkodva akar felállni. 


Télen lecsiszoltam és lekezeltem a székeket is, már csak kárpitozni kellene, addig csíkos párnák takarják. 


Egyébként meg így néz kis az egész: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése