2015. november 9., hétfő

Blue & White

I've never tried to wear sweater and blouse this way I'm wearing now. I always feel cold on my waist but now I had a bodysuit under the blouse and it felt much better. The other reason is that I didn't have short or cropped sweaters. Anyway, I like this kind of layering so I will try it with another items too. I'm organizing my fall/winter wardrobe and I have less and simple clothes so it's a big challenge to dress up in a creative way because there is shopping stop by me! Why? I'm saving for a trip... But back to the outfit: blue and white is always a good choise and it's a classic combo, especially if there are denim pants in the outfit. I totally forgot to choose some jewelry but my son would have picked off them so I don't mind it :-)

Striped sweater and white blouse: H&M, Destroyed jeans: Topshop, Shoes: no brand, Suede bag: Manfield

Még sosem próbáltam ki, hogy úgy viselem a blúzt, hogy kilóg a pulcsi alól, de szerintem csak azért, mert nem nagyon voltak rövid pulcsijaim. Mindenesetre tetszik és máshogy is ki fogom próbálni ezt a variációt. Épp rendszerezem az őszi-téli gardróbomat és viszonylag kevés és egyszerű darabbal kell beérnem, úgyhogy keresem a kihívásokat. Ez is egy ilyen volt, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle. A kék-fehér párost nem kell magyarázni, mindig tökéletes választás, főleg ha még farmer is van a dologban. Nude cipővel és táskával egészítettem ki a szettet, szerencsére elég meleg is volt, úgyhogy nem vittem kabátot magammal. Az ékszert meg egész egyszerűen elfelejtettem, de nem is bánom, mert nem sokáig lett volna rajtam a kisfiam jóvoltából :-)

Csíkos pulóver, fehér blúz: H&M, Szaggatott farmer: Topshop, Cipő: no name, Velúrbőr táska: Manfield




2 megjegyzés: