2015. október 8., csütörtök

So 80s

Tudom, hogy most épp nem a 80-as, hanem a 70-es évek jöttek vissza a divatba, de én még mindig imádom a 80-as éveket a giccses, színes, mintás cuccaival együtt. Ilyen ez a selyemblúz is, amit Schwehat-on vettem a bolhapiacon, ha jól emlékszem, 50 cent volt. (Itt találtok vele egy másik outfitet.) Az ilyen színes daraboknál nem mindig követem a kevesebb több elvet, úgyhogy a mustársárga blézeremet vettem fel hozzá, de egy kicsit tompítottam az összhatást a fekete nadrággal és cipővel. Az új büszkeségem a vintage táska, ami lakkbőr és velúr kombinációja, és szintén bolhapiacról való, 2 euró volt. Annyi hátránya van, hogy nem fér el benne sok cucc, szóval mindig viszek egy textilszatyrot, amibe a babacuccokat pakolom és azt a babakocsi aljába beteszem. Egyébként babalátogatóban voltam és meg is sétáltattuk a babáinkat. Köszönöm a képeket Áginak! Régen neki is volt blogja és sajnálom, hogy nem folytatja; olyan nehéz vidéken blogos társakra lelni! Őt is a blogon keresztül ismertem meg és ennek nagyon örülök!

Blézer: River Island, Blúz és táska: vintage, Cipő: Reno







5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a színek!! :)

    VálaszTörlés
  2. A sárga zakó nagyon jól mutat rajtad, na meg az egész outfit vidám és megfelelő meleg őszi napokra.

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom a 80-as éveket, sokszor szoktam filmekkel nosztalgiázni, imádom a Kipurcant a bébicsősz, anyának egy szót se című filmet :D Csini az oufit, a cipődet imádom!

    VálaszTörlés