2015. október 3., szombat

Nyerj Dorko x Halott Pénz Páros Pólót!

Zene & divat - a legjobb kombináció! A magyar Dorko márka már több izgalmas kollaborációban vett részt, most pedig bemutatják új közös kollekciójukat, amelyet a Halott Pénzzel együtt hoztak létre. Ennek különlegessége a Páros Póló, aminek a következő a története: "A Páros póló ötletét egy igazi Halott pénz rajongó pár adta, akik az egyik vidéki koncert alkalmával viseltek saját készítésű, Halott pénz dalszöveg részlettel ellátott felsőt. A zenekar frontemberét, Marsalkó Dávidot olyannyira meghatotta ez a gesztus, hogy úgy döntött, azonnal gyártatni szeretné a pólókat." A pólókat barátok, barátnők, zenerajongók, együtt koncertezők, együtt nevetők és sírók egyszóval bajtársak is bátran viselhetik. Az üzenet minden esetben adott: „NÉLKÜLED ELINDULNI?”  - „NA MÉG MIT NEM!”

Én is így tettem, amikor az együttes a soproni Volt Caféban tartott közönségtalálkozót két telt házas koncertje között, tehát természetesen a kisfiamat is magammal vittem, ahol fotózkodtunk Marsalkó Dáviddal, az autogrammot pedig a pénztárcámra kértem Misi nevére, hogy szerencsét hozzon :-)

Most pedig közületek kerülhet ki 2 szerencsés nyertes, aki egy-egy darab Dorko x Halott Pénz Páros Pólóval lehet gazdagabb!


Ehhez a következőket kell tennetek:

1. lájkolni a blog facebook-oldalát itt
2. megosztani ezt a képet
3. kommetben megírni, melyik a kedvenc Halott Pénz számotok :-)

A játék október 14. éjfélig tart, a nyerteseket október 15-én teszem közzé.

A Dorko termékeit egyébként a Mammutban, illetve a webshopjukban tudjátok megvásárolni.

Egyébként nagyon örülök, hogy éppen most lépett fel Sopronban a Halott Pénz, szeretem a stílusukat. A zene egyébként a szívem legnagyobb csücskét foglalja el, eredetileg én is zenésznek készültem és ének szakon diplomáztam. (Azóta sajnos az életem más irányba kanyarodott, de remélem, a jövőben tudok majd még muzsikálni valamilyen formában.) Szóval, Halott Pénz, gyertek máskor is Sopronba, várunk!

Nektek melyik a kedvenc Halott Pénz számotok?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése