2015. október 5., hétfő

Nyári ruha ősziesítve

I don't understand why do people wear warm clothes in the end of september when the weather is still really nice. I always try to use my spring-summer clothes in autumn too and I choose coats and boots just in the last moments when I really need them. In this outfit I wore my favourite floral dress which was perfect when I was in the beginning of my pregnancy and I could hide my belly until I told the big news. I paired it with powder pink suede jacket and with ankle boots! Yes, boots. I tried the set with more shoes but I thought that this was the best version. Anyway, I like contrasts like dress-boots or pants-sandals, etc. So let's give one more chance to our summer clothes!

Suede jacket: Next, Floral dress: H&M, Boots: Manfield, Clutch: Stradivarius

A hétvégén nagyon meleg volt, mégis mindenki úgy be volt öltözve, mintha már november vége lenne. Én minden évben megfogadom, hogy amíg nem muszáj, nem nyúlok a kabátok és csizmák után, jobban szeretem a tavaszi-nyári ruhákat átmenteni őszre. Így tettem ezzel a virágos ruhával is, ami a tavalyi nagy kedvencem volt, mert remekül elrejtette az elején a babás pocakomat, amíg nem jelenthettem be a hírt. Több cipővel kipróbáltam, végül mégis csak a csizma lett a befutó, szerintem ezzel nézett ki a legjobban. Púderrózsaszín velúrdzsekit választottam hozzá, ami a virágmintával harmonizált - persze a feketével is biztos jól mutatna, de azt a szürkébb napokra tartogatom. Szóval, vegyük elő még egy utolsó körre a nyári ruháinkat!

Velúrdzseki: Next, Virágos ruha: H&M, Clutch: Stradivarius, Csizma: Manfield






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése