2015. október 16., péntek

MBFWCE

Mindenki izgatottan várta az első budapesti Mercedes-Benz Fashion Week-et, már sok beszámoló olvasható a világhálón. Én éppen Budapesten töltöttem a hétvégét, a tesóm megkért, hogy vásároljunk együtt a Glamour-napokon. A nagy tömeg miatt nem tartott sokáig a ruhavadászat, de amit szerettünk volna, azt megkaptuk. Este még finomakat is ettünk a Központ Bisztróban, megünnepelve a szülinapunkat.
A divathéten gy bemutatóra én is el tudtam menni, méghozzá a lengyel tervező, Domi Gryzbek show-jára. Többre is szívesen benéztem volna, de a kisfiam nem volt együttműködő, így is hálás vagyok neki, hogy ilyen jól bírta a gyűrődést. Több helyen olvastam, hogy szervezetlenség ütötte fel a fejét az eseményen, de már kétszer voltam a bécsi divathéten és a MBFWCE sokkal profibb és szervezettebb volt ahhoz képest, legalábbis szerintem. Domi Gryzbek kollekciója egyébként szenzációs volt, hihetetlenül kreatív, részletgazdag, egyedi ruhákat láthattunk tőle. Nagyon tetszettek a színek, a szokatlan anyagpárosítások, a neccharisnyák, mint kiegészítők,és persze a flittereket is imádtam. Nem ismertem eddig a munkásságát, de ezentúl figyelni fogom. 

Nagyon jó volt a pesti hétvége, de azért néhány negatívum, csalódás, kudarc is történt. Ezek csak apróságok, de azért mégis kicsit rosszul estek. Például a bemutató előtt túl korán érkeztünk és beültünk egy étterem/kávézóba, ami pár méterre volt a helyszíntől. Abszolút nem volt gyerekbarát, de még emberbarát hely sem! A pincér sem volt túl jó fej, mert beszólt, hogy nehogy ledobáljon a gyerekem valamit (természetesen figyelek mindig az ilyesmire, ez nem kérdés!), a főnökasszony, vagy kicsoda pedig teljesen felháborodott azon, hogy a mellettünk ülők arrébb toltak egy fotelt, és az utcán lévő kottatartó, ami dekorációként szolgált, arrébb került 5 cm-rel. Ott puffogott hangosan. Szerintem az ilyen ne nyisson vendéglátó helyiséget! Arról már ne is beszéljünk, hogy egy mozgássérültet nem engedtek be, mert telt ház volt, pedig úgy láttam, meg lehetett volna oldani a dolgot.
A másik, hogy egy tervezőnek, akitől egyszer kaptam ajándékot, szerettem volna viszonzásképp valamit eljuttatni, de sajnos nem tartózkodott a városban. A sajtósát értem el végül, aki megígérte, hogy megoldja a dolgot, csak írjak rá másnap. Én jeleztem is neki, de semmi választ nem kaptam. Csalódott vagyok, mert ilyen esetben legalább ne ígérje meg, inkább mondta volna azt, hogy sajnos nem fog menni, vagy nincs kedve, kapacitása rá - még az is jobb lett volna.
A harmadik dolog, ami nem sült el túl jól, az az, hogy jelentkezni akartam a Joy és az F&F divatblogger versenyére, de úgy emlékeztem, hogy 15-ig van a határidő, így hát jól lecsúsztam róla. Nem mondom, hogy verem a falba a fejem, de azért bosszantó. De a sok jó dolog azért kárpótol, ami történt a héten.

Végül jöjjön néhány kép, a bemutató fotói a Design Terminál sajtóanyagából származnak. A többi tervező kollekcióját még nem volt időm átnézni, nagyon kíváncsi vagyok! Az outfitemet pedig nem így terveztem, de nagyon hideg lett és végül maradt a nadrág az új Asos ruhám alatt. Imádom a ruhát, pont jó helyen vannak a csavarások rajta, amik jótékonyan elrejtik a pocakot :-)
(Ruha: Asos, Farmer: F&F, Táska és velúrdzseki: vintage, Szandál: Manfield)




 

 

 

 





2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a dzsekid!! áááááh *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Jó turis fogás volt, pedig majdnem ott hagytam...

      Törlés