2015. október 21., szerda

Black october

I wore just black and grey outfits in the past weeks, I think because of the autumn weather. I don't matter if it's raining or not and I can't understand those people who always just complain about the weather. It something that we should accept - we can't take anything to influence it. My week startes very stressful and it keeps on today too: my baby boy is cried almost the whole day and now he's sleeping 'cause he was tired of crying. Maybe his teeths are coming... I should so something useful like cleaning or cooking and now I'm sitting here and writing on the blog.
Back to october, it would be a black month if I had to paint it but it doesn't mean that it's a bad month. It's my favourite (on 15th is my birthday). So my outfit is true to october: finally I can wear my favourite grey jeans again after pregnancy! It's a basic piece in my wardrobe. I choosed a Travis t-shirt and a long shirtdress with mules and a Petrity-bag (it's from a hungarian designer). I think  in a few days I need to change for warmer shoes, oh no...

Jeans: F&F, T-shirt: designed by Tamas Sasvari, Shirtdress: vintage, Bag: Petrity, Mules: Deichmann

Az elmúlt hetekben szinte mindig fekete-szürke outfitekben mozdultam ki, biztos az őszi idő hatása, bár engem még az eső sem zavar. Nem is értem azokat az embereket, akik állandóan nyávognak az időjárás miatt (bocs!), ez olyan dolog, amit el kell fogadni, ellene tenni úgysem tudunk. Ez a hetem elég stresszesen indult és még mindig olyan, mert most meg a kisfiam sír fél napokat, biztos a foga jön (mindig ez a magyarázat). Most annyira ordított, hogy majdnem a hangja is elment már, végül elaludt az ölemben, pedig nem is volt ébren két órát. Nekem meg lenne dolgom bőven, ehelyett a blogra írok :-) Visszatérve, ha a hónapokat ki kellene színezni, nálam az október fekete lenne, vagy inkább olyan só-bors színű, persze ennek ellenére a kedvenc hónapom. Így hát a szettem is passzol hozzá: végre visszafogytam az egyik kedvenc nadrágomba, ebbe a szürke F&F farmerbe. Szerintem ez  is olyan alapdarab, ami mindenhez megy. Ezúttal egy Travis feliratos pólóval és egy ingruhával vettem fel, amit nyitva viseltem. Azt hiszem, a mule-t többet nem is tudom felvenni idén, jöhetnek a zártabb lábbelik. De kár! A hidegben csak azt nem szeretem, hogy csizmákba kell zárnunk a lábainkat.

Ingruha: vintage, Farmer: F&F, Póló: tervezte Tamás Sasvári, Mule cipő: Deichmann, Táska: Petrity





2 megjegyzés:

  1. nice one!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Kitartás Bogi! Léna egyszer sírt át egy délelőttöt, de sikítva, hogy remegett. Szaladtam is a dokihoz vele, mert alapjában nem egy sírós baba és megijedtem nagyon. A foga volt. Épp mostanában pakoltam el a nyári cipőket. A nyáron én is vásároltam egy mule-t... egyszer se volt a lábamon. Na nem baj majd jövőre :) Nagyon jó ez az ingruha-póló-farmer párosítás. Azt hiszem nekem is be kellene szereznem egyet, mert kezdem unni a hosszú kardigánokat.

    VálaszTörlés