2015. október 15., csütörtök

Birthday, birthday... and 30+1 facts about me

Szülinapom van. Már megint... Nem vagyok egy nagy szülinapozós, nem szeretem, ha rám figyelnek és partit szerveznek nekem. Azt hiszem, egyszer volt ilyen, és akkor is nagyon zavarban voltam :-)
A tesómmal mindig együtt ünnepeltünk, mert neki 17-én van, most például narancsos csokitortával készülünk, amit a Daubner cukrászdából hoz.
31 éves vagyok, by the way. Az utóbbi években a 30. szülinapom volt értékelhető, akkor nagyon boldog voltam, mert a kis Misit vártam. De volt olyan nap is, amikor a bolt közepén sírtam, annyira rossz időszakot éltem át. A 31. csak a szám miatt furcsa egy kicsit, de itt van velem a kisfiam, aki ugyan ma nem együttműködő, mert nagyon nyűgös, viszont minden nap ad egy kis boldogságot.
Magamat egyébként egy hosszú szárú csizmával ajándékoztam meg, és egy kis sütivel, mert a torta csak hétvégén érkezik. A mai napra 31 random tényezőt hoztam magamról, mert ilyenekről úgysem szoktam beszélni a blogon. Hamarosan lesz outfit és írok az elmúlt napokról is, ugyanis elég mozgalmasak voltak. Íme hát a tényezők rólam, mindenféle rendszer nélkül, szülinaphoz illően 31-szer:

1. Cipők és táskák helyett inkább a kabátokat gyűjtöm, mert nagyon meg tudom unni, ha egész télen egyet hordok.
2. Én egy "morning person" vagyok, ha fel kell kelni, akkor felkelek, és 15-20 perc alatt el is készülök.
3. 3 lány közül én vagyok a legidősebb.
4. Még soha nem volt olyan lakóhelyem, amit szerettem volna. Nem tudom, miért van ez. Én olyan hontalan vagyok...
5. Imádom a gyümölcsjoghurtokat.
6. Utálom a kukoricát, főleg a főttet.
7. Valószínűleg én lennék a legrosszabb beauty-blogger. Csak szemhéjtust, pirosítót és rúzst használok, utálok bármilyen krémet magamra kenni, úgy érzem, nem tudok tőlük lélegezni..
8. A friss levegő gyógyítóan hat rám. Biztos azért, mert levegő-jegyű vagyok :-)
9. A porcukrot mindig lefújom a sütikről. Ha már eleve édes, minek még cukrozni?
10. Ha visszamehetnék az időben, 1984-et választanám, amikor születtem. Szívesen átélném a 80-as évek zenéjét és divatját.
11. Nem vagyok hangulatember, és egyáltalán nem is értem ezt a jelenséget.
12. Nagyon jól tudom mások önbizalmát táplálni - a magamét viszont sehogy!
13. Szerettem tanulni és szívesen tanulnék még a később is.
14. Kedvenc filmem a Vissza a jövőbe. Idén október 21-én Marty McFly Arrival Party!
15. A futást nem nekem találták ki, de biciklivel akár a világ végére is elmennék.
16. Ha fiúnak születtem volna, Szabolcs lett volna a nevem, mert Anyukám Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből származik.
17. Nem értem, miért hype-olják annyira túl a kávét. Szeretem én is, de kb. kétszer iszom egy héten, csak desszertként. Tudok élni nélküle, főleg, hogy rám nem hat a koffein.
18. Nem hatnak rám a fájdalomcsillapítók sem, de azért egész jól tűröm a fájdalmat.
19. Nem tetszenek a LV táskák, inkább egy YSL monogrammost vennék, ha tehetném.
20. Utálom az ufós filmeket, a barátom viszont imádja őket, így hát nehéz együtt filmet választani...
21. Nyugdíjas koromban Bécsben szeretnék élni és mindennap operába és színházba járni :-)
22. Nem érdekelnek az elektronikus kütyük, egy régi okostelefonom van és sajnálok ilyesmikre sok pénzt kiadni.
23. Mikor elhagyom a házat, mintha skatulyából húztak volna ki, de ha hazaértem, azonnal átveszek valami "játszós" ruhát, mert vigyázok a rendes ruháimra.
24. Középiskolás koromban minden zsebpénzemet CD-kre és rúzsokra költöttem :D
25. Nem sokszor voltam még külföldön, a legtávolabbi hely Németország volt.
26. Három dolog van, amiről azt hittem, képtelen vagyok megcsinálni, ebből kettőt már legyőztem! Az egyik a szülés, a másik az autóvezetés. A harmadik: a matekot megérteni. Szerintem ez soha nem is fog sikerülni, de talán nincs is rá szükségem :-)
27. Nem bírnék kis lakásban élni, szeretem a nagy tereket. Most 120 nm-en élünk.
28. Még mindig nem tudom, mi szeretnék lenni.
29. Amikor vezetek és ideges vagyok, énekelek: ez megnyugtat. Először abszolút nem volt tudatos, csak pár alkalom után tűnt fel ez a cselekvés.
30. Kedvenc évszakom a tél!
+1 170 cm magas vagyok.

15 megjegyzés:

  1. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Boldogat!!! :) Én 34 vagyok :-P és én is akartam már ilyet csinálni. Nagyon aranyos pontok :-))) a kávés résznél mosolyogtam, ma vágtam bele magam komolyabban a "szakmába", jövőre Zürichbe költözöm, és ott hivatásomként szeretnék a kávéval foglalkozni. Jövő héten megyek egy kávépörkölő (mini)üzembe is. :)
    Matekból nagyon gáz vagyok én is, de van egy 60 vagy 70-es évekből való eredeti LV táskám, az a klasszikus színű. Anyám örökölte egy idős nénitől pár éve, nagy becsben tartom. Nagyon szeretem az olyan tárgyakat amiknek története van.
    Én már most is élnék Bécsben, és alig várom hogy Zürichben éljek. :)
    Az arcomra nagyon sokféle dolgot kenek, ázsiai kencéket, mert nagyon problémás a bőröm. 3 éve foglalkozom ezzel komolyabban, azóta szép a bőröm, e ennek nagy ára van. Sok idő és sok pénz, de fulladni soha nem fullad a bőröm.....hisz ha ez lenne nagyon csúnya lenne a bőröm. :)
    Sajnos sok helyen én sem voltam külföldön, Görögo. volt a legtávolabbi nekem, de imádok utazni, folyton vágyom valahová. :) MI itthon mind a ketten nagy sci-fi rajongók vagyunk - már ha ezek az ufós filmek :) szombaton megyünk is megnézni az új Mars-on játszódót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Akkor elég különbözőek vagyunk :D Amúgy pár barátommal közös álmunk egy kávézó Bécsben, talán egyszer sikerül is. Én meg úgy gondolom, attól jó a bőröm, mert nem kenek rá semmit, legalábbis még sosem volt olyan krémem, ami bevált volna, így hát úgy éreztem, nincs szükségem rájuk.

      Törlés
    2. Drukkolok hogy sikerüljön!!! ;)
      Én a családi kávézó/pub-ban dolgozom, ez az, egyszer ha Szentendrén kirándultok, gyertek el! : https://www.facebook.com/Sz%C3%A9ps%C3%A9gekre-Szomjas-M%C5%B1v%C3%A9szl%C3%A9lek-1485500065074412/timeline/
      Nekem hormonálisan van probléma a bőrömmel, olyan nincs hogy ne kezeljem, mert akkor tele vagyok pattanással, mitaszerrel. A fogamzásgátló volt még rá jó hatással, de már rég nem szedem. Azóta foglalkozom a profi bőrápolással. Hát ez van, de legalább van rá megoldás. :)
      Amúgy van egy nagyon okos blog, a bőrápolás nem csak felesleges kenegetésből áll :) ha van kedved olvasgass bele. Én neki (is) köszönhetem hogy babapopsi simaságú lett a bőröm: http://www.szepsegreceptek.hu/ ...és nem tudom ezért-e, de 34 vagyok és ezen minden idegen, nők is ledöbbennek. Az otthoni hámlasztás a bőröregedés ellen is kiváló. :)

      Törlés
    3. De szuper lehet! Most lájkoltam a face-en a kávézót. Majd bemegyünk, ha ott járunk, bár egyelőre nem úgy tűnik, hogy arrafelé tévedünk. De elvileg a tesóm nemsokára arra kirándul, neki elküldtem a linket.

      Törlés
  3. Boldog szülinapot, csini a csizma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sajnos nem elég hosszú a kezem, hogy a csizma teljes hosszát le tudtam volna fotózni :D

      Törlés
  4. Boldog Szülinapot Bogi! Nekem a 30. volt a legboldogabb nagypocakban Lencsibabával! Fel se vettem, hogy innentől 3-assal kezdődik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azt hiszem, én is így voltam vele!

      Törlés
  5. Isten éltessen :) A kabátos és porcukros tényezővel nagyon tudok azonosulni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Áh, jaj de jó, hogy nem vagyok egyedül! :-)

      Törlés