2015. október 30., péntek

All grey everything

Honestly, I don't understand the weather but I'm happy because I can wear my oversize grey coat again. I paired with a short sleeved knitted shirt and with my favourite jeans ( I finally lost my pregnancy weigh and they fit me again!). Anyway, grey is one of my favourite colours, it's so versatile! I think I can allow some playful details to this elegant outfit so I choosed my dachsie-printed scarf. What do you think?

Coat: vintage, Jeans: F&F, Shirt: H&M, Bag: Petrity, Shoes: Invito, Scarf: Primark

Ki érti ezt az időjárást? Még a fejem is megfájdult, pedig ez nagyon ritka nálam, szerencsére. Azért annak örülök, hogy újra viselhettem a szürke oversize kabátomat, ami alá csak egy rövid ujjú, vékony kötött pólót vettem. A szürke az egyik kedvenc színem, tetszenek a csupa szürke outfitek, amelyekben többféle árnyalatát keverik. Így tettem most én is, de kár volt annyira örülni, hogy visszafogytam a kedvenc farmerembe, ugyanis a belső combjánál kikopott az anyag és kiszakadt mindkét oldalon. Így hát búcsút kell intenem neki és megtalálni a méltó utódját... Visszatérve, szerintem annyi játékosságot megenged a kissé elegáns szett, hogy a tacskós sállal egészítsem ki, nem?

Kabát: vintage, Farmer: F&F, Póló: H&M, Táska: Petrity, Cipő: Invito, Sál: Primark






1 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ez az outfit! en is valami hasonlot posztoltam az elobb :) manapsag imadom ezt a fekete-feher-szurke oltozeteket :)



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    VálaszTörlés