2015. október 19., hétfő

9 hónapos a babám & két baby outfit

Egyszerűen csodálatos látni, hogyan fejlődik egy ilyen kicsi baba napról-napra! Fél éves koráig mindig megnéztem a neten, mit kell csinálnia az életkori sajátosságainak megfelelően, aztán csak
úgy elmaradoztak ezek a kutakodások. Talán az zavart, hogy sokáig szinte semmi visszajelzést nem kaptam a kisfiamtól, de hát hogy is kaphattam volna az első időkben? Most már élvezem, hogy kommunikációt kezdeményez velem, odamászik, belém kapaszkodik, nyújtja a kezeit, hogy vegyem fel... Sokat fejlődött az elmúlt egy hétben, most már rendesen mászik (bár egy kicsit lusta és szívesebben kúszik hason), és kapaszkodva fel is tud állni, illetve a lábacskáival araszolni egy kicsit oldalra. Szeret "hegyet mászni", minden akadályt áttörni. Sajnos párszor koppant is a feje, de azt hiszem, ez elkerülhetetlen minden gyereknél, amíg gyakorlási fázisban vannak.
Mostanában többet van a cumi a szájában, aminek annyira nem örülök, de mióta ügyesedett a keze, azóta mindig betömi magának, ha megtalálja. Ennek mondjuk megvan az az egy előnye, hogy nem vesz mindent a szájába, mert már foglalt :-)
Azt is észrevettem, hogy most már sok dolgot tudatosan leutánoz. Például a múltkor Bori babától eltanulta, hogyan fújtasson az orrával. Azóta mindig kérdezem tőle, hogy "na, hogy csinál a mérges cica? A tesómat meg mindig nagy szemekkel bámulta, mikor orrot fújt, ő pedig megtanította, szóval ha odatesszük neki a zsepit, akkor fúj. Annyira cuki! A másik kedvence, hogy fröcsköli a nyálát. Volt egy időszak, amikor brümmögött, most fröcsög :-)
És amire nagyon büszke vagyok, hogy megtanulta szépen megsimogatni a kutyusokat, illetve ha rászólok, mert veszélyes dolgot akar megfogni (kábelt, forró radiátort), akkor hallgat rám, abbahagyja.
Volt egy-két hét, amikor furcsán viselkedett és megmagyarázhatatlan okokból csak sírt és sírt, és csak nálam nyugodott meg. Én ezt a szeparációs szorongásnak tulajdonítottam, de lehet, hogy nem az volt. De mindegy is, megoldottuk. Misi nyugodt, jó alvó, jó evő gyerek, igazán semmi panaszom rá.
Rólam meg annyit, hogy pár hete visszanyertem a várandósság előtti súlyomat, persze ebből még jó sokat le kéne adni, mert sajnos hormonális úton híztam előtte még, de így is nagyon örülök és visszatekintve nem kellett volna annyit parázni ezen. Nagyjából három hete nagyon nincs étvágyam, főleg reggel nem megy le semmi, nem tudom, mi állhat a háttérben, de majd kiderül. Nálam abszolút a hormonok uralkodnak, ezt már elfogadtam.

Nos, hát nagyjából ennyi, nem akarom bő lére ereszteni a mondanivalómat. Inkább hozok pár képet a kisfiúról. Szinte képtelenség fotózni, állandóan mozog :-)
Most egész jó és sokféle ruhája van Misinek, ezért arra gondoltam, néha az ő outfitjeit is közzéteszem. Most épp ez a kedvenc pulcsim, az apukája szokott hasonlókat hordani, azért is vettem meg neki, így le sem tagadhatják egymást ♥ A nadrág már kicsit rövid volt neki, de azért egyszer ráadtam.
(Pulcsi: Mini, Nadrág: MM, Cipő: Kik)




Ez pedig a kedvenc nadrágom. Nyár elején vettem, mert beleszerettem, de persze az nem tűnt fel, hogy bélelt. Gondoltam, majd belenő, aztán meg majdnem ki is nőtte, mire eljutottunk odáig, hogy felvehesse. A pulcsi meg szerintem tök vagány! Ez a szett olyan igazi "Misis", mind színekben, mind fazonokban. (Pulcsi: C&A, Nadrág: Tom Tailor, Cipő: F&F)




4 megjegyzés:

  1. Még mindig nagyon cuki a fiad :) Az én keresztfiam most lesz 7 -úristen, leírni is sok- hónapos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Cuki, huncut, de nagyon jó gyerek ♥ Nekem nincs keresztfiam, sőt, még unokaöcsi/hugi sincs, úgyhogy Misi az első gyerek a családban!

      Törlés
  2. Az amerikai focis szett annyira cuki :) Misike szép lassan márkásabb holmikat hord, mint én! :D Nagyon jó olvasni, hogy már most tudja, hogy hogyan kell állatot simogatni és nem összepasszírozni meg gyömöszölni :) (alig várom az ünnepi outfiteket!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, még nálam is márkásabb cuccokat hord és ami a legjobb benne, hogy mindet kaptuk (na jó, a Tom Tailor gatyát a bolhán vettem neki). Számomra néha felfoghatatlan, miért adnak ki olyan sok pénzt egy babaruhára, de ha megtehetném én is, biztos megvenném szintén :D

      Törlés