2015. szeptember 28., hétfő

The simplest outfit

I know that minimal style has a lot of fan but I'm not that type who just picks up a pair of jeans with a tee and leather jacket. It's too simple for me. But we have to try out new things so I choosed this outfit for grocery shopping on the past rainy weekend. I found this suede jacket in a thrift shop and it was really cheap and it's in a very good condition. I also found mules in Deichmann on sale and I like them so much! They are very comfortable. I didn't mind if I found more mules, I like this trend so much. No, I didn't feel cold, and I don't want to wear boots until it won't be necessary (except tomorrow when I will wear ankle boots with flower dress).

Suede jacket: vintage, T-shirt: F&F, Mules: Deichmann, Bag: Petrity, Jeans: Mango

Tudom, hogy rengetegen rajongói a minimál stílusnak, de én nem vagyok az a típus, aki előkap egy farmert, egy csíkos pólót és egy bőrdzsekit, és már rohan is. Nekem ez túl egyszerű. Azért néha ki kell próbálni új dolgokat, úgyhogy az esős hétvégén én is így mentem bevásárolni. A suede, vagyis velúrbőr dzsekit egy turkáldában találtam, nagyon jó áron; a mule-t pedig régóta kerestem, végül a Deichmann-ban vettem meg és le volt árazva. Nagyon kényelmes darab, szeretnék még több mule-t venni, mert nekem nagyon tetszik ez a trend. Azért rám kérdeztek, nem fázom-e benne? Nos, én minél később akarok a csizmáimhoz nyúlni, ha lehet (bár holnap éppen a fekete bokacsizmámat tervezem felvenni a virágos ruhámhoz).
Ti milyen gyakran választjátok a farmer-póló-bőrdzseki kombót?

Velúrbőr dzseki: vintage, Póló: F&F, Farmer: Mango, Mule: Deichmann, Táska: Petrity





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése