2015. szeptember 21., hétfő

Palm print

Another casual, basic outfit for fall with denim pants and blazer. The weather was quite weird and I think my son had a cold. He's suffering and fussy and I hope he heals quick. 
So, back to the outfit, I paired my favourite Mango jeans with cream blazer and palm printed top and I choosed yellow pumps to give a statement piece to the set. My original choise were turqoise sandals but they looked not so good as the yellows. Nowadays I rarely wear jewelry because my baby boy would pick them off but I need to refresh my accessorie-collection. My wardrobe changed a lot and my taste is a little bit different - I prefer more classical things over 30.

Jeans: Mango, Blazer and top: vintage, Suede bag: Manfield, Shoes: from Ireland

Újra egy alap őszi outfit farmerrel és blézerrel. Sajnos nem sok napsütés volt errefelé, és úgy tűnik, a kisfiam meg is fázott. Nekem is fáj a torkom, remélem, gyorsan meggyógyulunk, én mindent megpróbálok bevetni, mert eléggé szenved szegényem. 
Ebben a múlt heti szettben egy laza farmert kombináltam a pálmalevél mintás toppal és egy krémszínű blézerrel, és hogy valami érdekesebb is legyen, a sárga cipőmet választottam "statement" darabként. A fotón nem látszik, de ilyen sárga szín is van a topon. Eredetileg türkizkék szandált akartam viselni, de az élőben elütött, talán képen lehet, hogy jobb lett volna, de nekem így is tetszik. Az ékszereket mostanában mellőzöm, úgyis előbb-utóbb letépné a kisfiam, meg aztán nem ártana egy frissítés sem a kiegészítőim terén, mert alig van passzoló cuccom - sokat változott a ruhatáram, talán ezért is, na meg azért kicsit megkomolyodtam, letisztultam.

Farmer: Mango, Blézer és pálmás top: vintage, Velúrtáska: Manfield, Sárga cipő: Írországból






2 megjegyzés: