2015. szeptember 25., péntek

Első rendelés az ASOS-ról

Még soha nem rendeltem online shopokból ruhát, mert egyrészt féltem, hogy nem lesz jó a méret, másrészt azért az ember elsőre bizonytalan is bizalmatlan is. Most viszont, hogy anyuka lettem, nehézkes vásárolni menni, mert ilyen esetben egy babával közlekedni kétemberes feladat és nekem sajnos szinte semmi segítségem nincs. Így hát elkezdtem nézegetni az online boltok kínálatát és hosszas érlelődés után belevágtam. Ahogy idősödöm, egyre jobban törekszem a minőségi dolgok beszerzésére, nem csak ruhák terén, ezért is választottam elsőnek az Asos-t, mert úgy gondoltam, ők biztosan ezt képviselik. Azt hiszem, elmondhatom, hogy minden tökéletesen ment.

Magamnak egy sötétkék ruhát rendeltem, amivel a "kis fekete" hiányát szeretném pótolni a szekrényemben (nem vagyok nagy fekete-rajongó). Az őszi időszakra vásároltam még egy világosszürke kardigánt - örömmel nyugtáztam, hogy kötött ruhaként is tudom majd viselni.
A tesóm, Dia egy narancssárga jumpsuitot rendelt, amelyet a névnapjára kapott tőlem, illetve egy barna, hosszított fazonú kardigánt választott még. 30 euró felett ingyenes a kiszállítás, de azt egyedül se nehéz összehozni, főleg ha ilyen szuper kínálatról van szó.

A saját ruhámmal már vagy fél éve szemeztem, de tavasszal fontosabb dolgom is volt annál, hogy öltözködésre költsek :-) Végül amikor meghirdették a final clearence-t, és a ruhát is leárazták, már nem volt kérdés: kell! Sajnos a méretek elfogytak sok szuper árucikkből, úgyhogy jól át kellett "nyálazni" a készletet. Az email-értesítőben azt írták, szeptember 1-ig postára adják a csomagot, én 3-án kaptam kézhez. A méretek tökéletesek, a minőség kifogástalan. Most fizettem először PayPal-lal, emiatt is aggódtam, mert majdnem egy hétig nem vonták le és fogalmam sem volt, most vajon mi történik, de fölösleges volt emiatt idegeskednem.
Íme, a ruhák:







Valójában tavaly már rendeltünk a Topshop-tól is, de azt Londonba, a másik tesómhoz szállíttattuk ki, aki épp utána jött haza és hozta el nekünk a csomagot, így előtte ellenőrizte a termékeket és ha valami gond lett volna, vissza tudta küldeni. Igazából mindkét online bolttal elégedett vagyok, úgyhogy ezután bátrabb leszek :-
Ti szoktatok online rendelni? Ha igen, mit?

9 megjegyzés:

  1. Szépek!!!
    Én nemrég kezdtem el ezt az online ruha rendelést :) méghozzá a MANGO Outlet oldaláról. Nagyon olcsón jutottam hozzá szép holmikhoz, ezért nem hagyhattam ki.
    Két nadrágot is vettem, na és mivel azokban kevés az elasztán, ezért hiába M-es a MNG nadrág méretem, a lábszáramon feszül kissé. Fenékben viszont pont jó.
    Ezért persze nem küldtem vissza mert nemrég kezdtem el edzeni és centiben valszeg fogyok majd :-)))
    1 hete szintén tőlük rendeltem téli kabátot, de azt már úgy hogy felpróbáltam, az üzletükben vastag pulcsival a hasonló kabátjukat, igy már nem lehet probléma a mérettel. ;)
    PayPal-al én sokszor fizetek mert ebay-ről sokszor rendelek kozmetikumokat, nagyon hasznos dolgonak tartom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez tök jó, köszi a tippet! Majd én is megnézem a Mango-t, mondjuk az tényleg jó ötlet, hogy az üzletben felpróbáljuk előtte, ha van rá lehetőség. Az Asos-nál az a jó nekem, hogy nem csak S-M-L van írva, ami azért eléggé bizonytalan, hanem UK 6-8-10 stb. és így biztos vagyok benne, hogy nekem melyik kell. Lehet, hogy nadrágot még nem mernék rendelni, cipőt meg pláne nem.

      Törlés
    2. A MNG oldalán is ott van minden más méret, az angol is :) na meg a centik is, de pl az hogy a vádlid hány centi és arra mi való az persze nincs :) nekem meg az ilyennel van gondom csak.
      Vagy pl az sem túl gyakorlati hogy a mellméret fent van, de a váll nincs. Hiába van valakinek mondjuk 95 cm mellbősége, a válla lehet keskeny de lehet széles is, nem? :) Mondjuk én felül 38-as vagyok, és a rendelt blúzok mind pont jók lettek, de a MNG-ban tényleg az a jó hogy felpróbálhatod a boltban vásárlás előtt, még ha nem is ugyanazt a terméket (mert sejtésem szerint ezek azért tavalyi, vagy több éves modellek) de ha inget rendelsz akkor inget. :)
      Ebay-ről rendeltem egyszer egy kis dzsekit Kínából, hát nem jött rám vállban konkrétan a méretemben. :) Meg a mng minősége még jó is, és az outlet oldalon szuper akciókat lehet kifogni. Pl 9900.- ft-os ing 1300.- ért ;)

      Törlés
    3. Tényleg, a váll... Nekem elég keskeny, még a méretemben is gyakran lóg a ruha válla. Vádlival nincs gond szerencsére :-)

      Törlés
  2. Én két alkalommal rendeltem és sajnos a csomagba elég sok minden volt ami nem volt megfelelő méretű. Ezért teljesen le mondtam az online rendelésekről még ha az ajánlatok nagyon vonzóak néha. Nagyon kiváncsi vagyok a kék ruhára.
    Kellemes napot és hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de kár! Az biztos, hogy a csalódás elveszi az ember kedvét. De azért hátha még kedvet kapsz később!
      A kék ruhát nem tudom még, mikor fogom felavatni, ha sikerülne eljutni a fashion week-re, ami tervben van, talán majd ott.

      Törlés
  3. Nagyon jól néznek ki a ruhák, az Asosról csak jókat hallottam :) Valamiért ruhát nem szoktam netről rendelni, de kozmetikumokat és parfümöt annál inkább. Nemrég viszont megtört a jég és a H&M-ről rendeltem, még nadrágot is, mert annyit járok a boltjukba, hogy a méretekkel tisztában vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Nem igazán kapcsolódik a ruhákhoz, de az ASOS-ról szeretnék cipőt rendelni és bizonytalan vagyok a mérettel kapcsolatban. 38-as kéne az oldal szerint ez az UK 7-es méret, de a bnőm aki kint él mindig UK5-öst vesz az ugyanúgy 38-as lábára. Van aki rendelt esetleg már cipőt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én cipőt még nem rendeltem onnan, de a tesóm is kint él és ő is azt mondja, hogy az UK5 a 38-asnak megfelelő.

      Törlés