2015. augusztus 2., vasárnap

Snake palazzo

Honestly, I don't like hot summer days so I'm pleased with cooling down now. These satin palazzo pants are perfect for this weather: I choosed yellow top and a black dress that I wore as a long vest. My sandals are very comfortable even though they have very high heels. The earrings are vintage: I painted them, they had weird colour.
Anyway, there's nothing happened to us, we just walked with Michael. My husband will be on holiday this week but we don't go on a vacation, we just stay at home and organize a garden party to celebrate his birthday.

Dress, earrings: vintage, Top: H&M, Pants: sewn by me, Sandals: Manfield 
Photo: VRGDRN

Személy szerint örülök a lehűlésnek, nagyon nem szeretem a nyarat, legszívesebben nyári álmot aludnék. Erre az átmeneti időre tökéletes a bő szárú szaténnadrág, amihez sárga topot választottam és egy ruhát kaptam fölé, amit nyitva viselek. A szandálom nagyon kényelmes a magas sarka ellenére is, jó vétel volt; a fülbevaló pedig vintage, aminek a közepét fehérre festettem, mert elég fura, meghatározhatatlan színe volt. Misit sétáltattuk egyébként, amúgy semmi érdekes nem történik mostanában, a "férjem" szabadságon lesz a héten és megünnepeljük a szülinapját egy kerti partival, valamint otthon tevékenykedünk, nem megyünk nyaralni.

Ruha, fülbevaló: vintage, Top: H&M, Nadrág: varrtam, Szandál: Manfield
Fotó: VRGDRN

 

 









Michaels's hat is Primark, pants are H&M, I don't know what brand is the jacket but I like it so much, it's good for spring and summer. 

Misi sapkája Primark, nadrágja: H&M, a dzsekit nem tudom, de nagyon jó kis átmeneti darab, szeretem. 



3 megjegyzés:

  1. Szuper a hangulata a fotóknak, és a hajad is igazán illik Hozzád! ♥

    VálaszTörlés
  2. Huuu de jó a hajad! Vettem én is egy két új magassarkút de rájöttem nem a babakocsi emeletről való lecipeléséhez tervezték... Várom az alkalmat, hogy felvehessem... minden kimozdulást ünnepnapként tartok nyilván, mert akkor tudok kicsit csinibben öltözni. Persze minden nap sétálunk akár többször is de ott mindig a kényelem győz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a naci, csini vagy és a kicsi is cukor :)

    VálaszTörlés