2015. augusztus 24., hétfő

Max Mara (vintage)

I think every fashionista is happy because autumn is close and we can dress up more creative. I found this long vest in a thrifted store and I recognized that it's a Max Mara dress so I was really happy. I also found vintage Marc Cain, La Perla and Lacoste items so my hunting was succesful. I still love vintage clothes because they are unique and their quality is higher than fast fashion pieces. Even they are not super trendy, I would never give up my favourite vintage stuff. So I wore this dress as a vest, I paired it with striped shirt and jeans. I destroyed the denim myself 'cause I've never found the perfect pair of them. Once the cut wan't good, twice the colour, than the holes... I used cheap thrifted jeans (they were Topshop). For the first time it was weird to wear them - I've never had destroyed pants before - but I really like the result and I think I will do this with another denim stuff. These holes give a twist to simple outfits.

Long vest: vintage Max Mara, Shoes: no name, Suede bag: Manfield, Shirt: Esmara, Jeans: Topshop+DIY, Necklace: H&M

Örülök az őszbe hajló időnek, ilyenkor sokkal kreatívabban fel lehet öltözni (nem véletlenül imádja minden fashionista az őszt). Ezt a hosszú mellényt turkáldában találtam a múltkor és nem akartam elhinni, de ez egy Max Mara ruha. Akkor, egy körrel találtam Marc Cain és La Perla darabokat is, a tesóm pedig egy Lacoste pulcsit, úgyhogy azt mondhatom, örömmel tértünk haza. Továbbra is imádom a vintage cuccokat, mert egyediek és a minőségük is sokkal tartósabb, mint a mai fast fashion-nek, és akár divatosak, akár nem, a kedvenc vintage ruháimtól sosem válnék meg. Szóval ez a ruha még egy ici-picit mellben szűk, ezért kinyitva, mellényként vettem a csíkos póló és a farmer fölé, Majd eljön az az idő is, mikor ruhaként hordhatom :-) A farmert házilag szaggattam ki, mert elegem volt már, hogy sehol sem találok megfelelő szakadt farmert. Valahogy sose volt jó a fazon, vagy a szín, vagy a lyukak rajta... Fogtam egy olcsó turkáldás (egyébként Topshop) farmert és nekiestem. Az elején furcsa volt ilyet viselni, mert sose volt még ilyenem, de régóta tetszett. Sokat dobnak egy egyszerű outfiten a destroyed farmerek, szerintem még biztos más nadrágokkal is ki fogom próbálni a technikát. 

Hosszú mellény: vintage Max Mara, Póló: Esmara, Farmer: Topshop+DIY, Nyaklánc: H&M, Cipő: no name, Velúrtáska: Manfield





6 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a legjobb öltözködő idő, az eheti -remélhetőleg utolsó- meleget már gyűlölöm, olyan jól esett hétvégén felvenni az új poncsómat :) Szuper lett a farmer, nagyon jól áll te kis dögös mami! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Jaaaj, igen, vége lehetne már a nyárnak...

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy!
    És a farmer-szaggatás nagyon profi lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Szöszmötöltem a farmerrel eleget, még így is lenne mit dolgozni rajta, de jó lesz így...

      Törlés
  3. Nagyon jó a frizurád, modern és vidám. Imádom a farmert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kicsit megbántam, hogy levágattam, de egyszerűen muszáj volt, csomókban hullott. Most már jobb a helyzet, viszont időm nem lenne megcsinálni.

      Törlés