2015. augusztus 29., szombat

70s vibes

Today I want to share some details of my latest outfit. The wind was blowing like crazy and it blowed away my shirt and my hair so the outfit photos were not the best. But I wanted to show my new Nanushka oversize shirt that I got from my sister ( Nanushka is a hungarian brand) and I completed it with real vintage pieces from the 70s: the bag and the necklace were my mother's and I love them so much! They were my favourite accessories this summer.

Shirt: Nanushka, Necklace and bag: vintage, Shorts: H&M, Sandals: New Yorker

Most csak részletfotókat hoztam a legutóbbi outfitemből, mert olyan szél fújt, hogy a felsőt teljesen rám tapasztotta, így a képeken abszolút nem adta vissza oversize "mivoltját", arról nem is beszélve, hogy jól kiemelte a hastájéki hurkákat... Az már csak mellékes tényező, hogy a hajamat is égnek állította. Egyébként matchy-matchy ide vagy oda, nagyon egy tónusban tartottam a színeket, mert így tetszett. Ez a rozsdabarna árnyalat (Mamám csauszínnek nevezte) a hetvenes évek hangulatába ránt engem, Anyukámnak voltak ilyen cuccai. A nyaklánc és a táska az övé volt, igazi vintage darabok; utóbbi a kedvenc nyári táskám lett. A felső pedig Nanushka, a tesómtól kaptam és eszméletlenül örültem neki!

Felső: Nanushka, Nyaklánc és táska: vintage, Szandál: New Yorker, Farmersort: H&M


2 megjegyzés:

  1. Imádom a táskát és a rozsdabarna árnyalatokat rajtad.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Szeretem a rozsdabarnát, nem tudom jól áll-e. Mindenesetre örülök, hogy tele vannak az üzletek ezzel a színnel :-)

    VálaszTörlés