2015. július 7., kedd

Sailor baby

I've just arrived from my "vacation" that I spent at my father with my sisters. We took a lot of photos, and the star was my baby boy, of course. It's a little bit hard for me because everybody held him in their arms so now he is used to be in that position and doesn't want to let me go. He cries when I don't take him.
So I didn't want to come home, and I could hardly tear myself away from my family. It would be so good together as in the old times.
Michael was a very good baby. He got some cute clothes from my sister for example this red-white striped body. I choosed a red scarf, white cap and red shoes for the outfit.
He is the cutest sailor, isn't he?

Michael: Body:Primark, Pants: H&M, Scarf: flea market, Shoes:?
Me: Blouse:H&M, Shorts: Marks&Spencer, Mules: Deichmann, Bag: Manfield
Photo: Tamas Sasvari

Most jöttem haza a két hetes "nyaralásomról", amit Apukámnál töltöttem a tesóimmal. Jó sokat fényképeztünk, természetesen Misi volt a sztár (jól meg is szívtam, mert hozzászokott, hogy mindig valaki foglalkozott vele, cipelte, és most egyfolytában ordít, ha nem veszem fel). Haza se akartam jönni, de persze a legfájdalmasabb megint az elválás volt a többiektől. Jó lenne mindig együtt lenni, mint régen. 
Misi jól tűrt mindenféle kirándulást és bevásárlást, én pedig mindig megpróbáltam valami cuki ruhába öltöztetni, főleg, hogy a tesómtól is kapott egy kis londoni szuvenírt. Például ezt a piros-fehér csíkos nyári kezeslábast, amihez piros cipőt, vasmacskás sálat és fehér baseballsapkát adtam (a sapka lemaradt a képekről, mert mindig eltakarta az egész arcát).
Nagyon jól áll neki ez a szett, ugye?

Misi: Kezeslábas: Primark, Nadrág, sapka: H&M, Sál: bolhapiac, Cipő: ?
Én: Blúz: H&M, Sort: Marks&Spencer, Mules cipő: Deichmann, Táska: Manfield
Fotó: Sasvári Tamás
















1 megjegyzés:

  1. Mindannyian úgy néztek ki, mintha vitorlázni mennétek :) Nagyon szuper képek!

    VálaszTörlés