2015. július 20., hétfő

Pink / emerald / navy


Mindig örülök, mikor a családom meglátogat minket, szerencsére Misi érkezése óta ezt gyakrabban teszik :-) Most is, mint mindig, együtt ebédeltünk. Hegykőre mentünk, mert a tesóm még nem evett ott - és ráadásul egy barátunk a főszakács, benne maximálisan megbízunk. Mindannyian nagyon jót választottunk, a tesóm szerint sokkal jobb volt az étterem, mint a legtöbb budapesti, ahol eddig járt. Utána kicsit eltoltuk Misit babakocsiban az út végéig, ahol a Fertő-tó csatornái látszanak.
Amint látható, kb. még semmit nem sikerült fogynom szülés után, pedig esküszöm, minden nap legalább 5 km-t sétálunk gyors tempóban és még dvd-re is tornázom (fél, de inkább egy órát, attól függ, mennyit hajlandó Gábor Misire vigyázni). Sajnos többre jelenleg nem futja, nincs rá lehetőségem, mivel a babázásnál semmi segítségem nincs, úgyhogy majdnem egész nap együtt vagyok Misivel, és Gábortól sem kérhetek több támogatást. Egyébként még elég keveset is eszem, főleg a nagy melegben. De a védőnő megnyugtatott, és én is így látom, hogy a hormonjaim miatt nem megy. Amíg szoptatok és nem rendeződnek vissza, addig valószínűleg így maradok. Irigylem azokat, akik jó genetikát örököltek. Én más területeken kaptam pozitív adottságokat, például nagyon jó a hajam szerkezete és színe, illetve a bőröm is jó minőségű, nem gyorsan öregedő. Hát, nem vagyunk tökéletesek :-)

Dia: Ruha - Szandál - H&M
Én: Top, nyaklánc - vintage, Szoknya - varrtam, Szandál - no name
Fotó: Sasvári Tamás








7 megjegyzés:

  1. Fabulous outfit!
    Have a nice evening!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos anyuka vagy! Nálam most indult meg a fogyás, hogy kevesebbet szoptatok mivel már végre hajlandó szilárdat is enni. Szóval tuti van a hormonoknak benne szerepük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez megnyugtató :-) Remélem, nálam is így lesz!

      Törlés
  3. Sugárzol,és ez a lényeg! Szerintem nem kell rágörcsölni a kilókra. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én sajnos nem érzem úgy :-) De optimista vagyok, talán lesz még jobb.

      Törlés
  4. Nagyon szép az outfit. :P Eszternek igaza van, szuperül nézel ki.

    VálaszTörlés
  5. Majd lemegy a többi felesleg, ne foglalkozz vele, így is bomba anyuci vagy!

    VálaszTörlés