2015. július 27., hétfő

Curry&Chili

About a month ago we took a little trip with my family to a historical hungarian castle in Nagyvázsony. It was my father's idea and it was worth it beacuse the whole place was beautiful and stunning. I couldn't go to the tower because there was spiral staircase and I carried my baby boy on myself so I didn't feel us safe. After the excursion we had a tasty dinner.
I choosed the shades of yellow and orange for the outfit, especially I like spicy colours like curry, chili and curcuma. I used to see a fashion editorial with yellow&orange when I was a child and since then I like this combo very much.
My skirt is vintage but it's like the actual skirt-trend with the button-up and trapeze cut. I changed my bag after the trip as you can see in the photos. I needed a bigger bag for the baby stuff  - I think mothers can understand me :-)
The photos were taken by my London-sister, you can find her page here.

Blazer: River Island, Top: H&M, Skirt: vintage, Bag: mustard - no name, beige - Manfield, sandals: New Yorker
Photo: VRGDRN

Egy hónapja kirándultunk egyet a családdal: apukám azt találta ki, hogy nézzük meg a nagyvázsonyi várat. Nem is volt messze, egy óra alatt ott voltunk. Megérte elmenni, nagyon szép volt. Igaz, a toronyba nem tudtam felmenni, csak az első emeletig, mert a csigalépcsőt nem vállaltam be a hordozókendőben lógó Misivel. 
Most a sárga árnyalatit választottam az outfithez: tetszik a citrom és narancssárga, főleg a "fűszeres" színek (curry, chili, kurkuma, stb.) párosítása, talán azért, mert gyerekkoromban láttam egy újságban egy ilyen divatanyagot és nagyon megmaradt bennem. A szoknya épp illeszkedik a trendbe, ami a 70-es évek divatját illeti az elöl gombolással és a kissé trapéz szabással. A topot nagyon szeretem, sajnálom, hogy tavaly nem vásároltam be több színben is belőle. A kiránduláshoz egyébként egy nagyobb táskába pakoltam, amibe belefért a pelenkázós cucc és egyéb, baba mellett nélkülözhetetlen dolog, de később kölcsönkértem a tesóm kis mustársárga táskáját a szetthez.

Blézer: River Island, Top: H&M, Szoknya: vintage, Táska: mustár - no name, bézs-Manfield, Szandál: New Yorker
Fotó: VRGDRN










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése