2015. június 8., hétfő

Strawberry & Cream

I found this cream blazer in a thrift store and I'm so glad because I think it's a good variable piece. I hunted for basic items this spring and I could find a lot of my wishlist, for example striped t-shirts. I love red, I used to wear it every day at high school but in the past few years I hardly had something red. I discoveredthat when I'm wearing red I have more confidence and I feel much better so I have to buy more red clothes. And finally I choosed this cream skirt from H&M and nude heels for the outfit. I spent the weekend with my family and I visited the thrift store again and I bought some cute skirts in safari-theme so maybe it's time to make a haul-post.

Blazer: thrifted, T-shirt: Esmara, Skirt: H&M, Shoes: no brand, Earrings: vintage

Ismét turkáldás szerzemény az alábbi krémszínű blézer, aminek nagyon örültem, mert megint csak egy sokoldalú darabról van szó. Az idén tavasszal - bár nem sokat vásároltam - alapdarabokra vadásztam és sok dolgot sikerült kihúznom a listámról, például a csíkos pólókat is. Imádom a pirosat, a középiskolában állandóan ez a szín volt rajtam, most viszont már évek óta alig van egy-két piros ruha a szekrényemben. Azt vettem észre, hogy a piros egy kis önbizalmat ad nekem, jól érzem magam benne, úgyhogy feltétlenül többször kell majd viselnem :-) És végül egy krémszínű szoknya az utolsó darab a szettben, ami kb. az egyetlen, ami most jó rám, erre apukám és a tesóm kijelentette, hogy nem áll jól, köszi... Valószínűleg felteszem majd blogsale-re, ha valakit érdekel, a H&M-ből van és L-es :-) Ennek hatására gyorsan el is mentem a turkáldába és vettem 3 másik szoknyát, aktuális szafari-mániámnak megfelelőeket. Találtam még két sortot és két topot, egy ingruhát és egy bőrtáskát, utóbbit a kedvenc cipős boltomban. Azért van pár új cuccom, lehet, hogy ideje lenne egy "haul" bejegyzésnek.

Blézer: turkálda, Póló: Esmara, Szoknya: H&M, Cipő: no name, Fülbevaló: vintage








1 megjegyzés:

  1. Csinimami :) Olyan jól áll neked a fehér, főleg ezzel a szuper rúzzsal!

    VálaszTörlés