2015. június 14., vasárnap

Family packing :-)

My sister and my father visited meg about two or three weeks ago. When we are together we usually take pictures of Diana and Michael but I realized that we had no photos of us with Michael's father so we replaced it. Now it's your turn to compare us: who does Michael look like?
/Photo by Tamas Sasvari)

Két-három hete volt nálunk apukám és a tesóm, ilyenkor mindig készítünk közös képet Diáról és Misiről. Közben viszont eszembe jutott, hogy Misi apukájával még nincs fotónk, mármint amin én is rajta vagyok, úgyhogy pótoltuk a hiányosságot! Most rajtatok a sor, hogy eldöntsétek, kire hasonlít!
(Fotó: Sasvári Tamás)












And it's because I sewed these dresses but I prefer Diana's one.

Ezt pedig azért, mert egyforma szabású ruhát varrtam magunknak, csak az anyag más. És Diáé jobban tetszik nekem is :-)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog fotók, többször is végignéztem!:) Aranyosak vagytok! Nekem nagyon tetszik rajtad a rózsaszín!A hajadhoz és a bőrödhez nagyon passzol, viseld sokszor, felfrissít!! Ügyes vagy! Eszter

    VálaszTörlés
  2. Jajj azok a huncut mosolyok! Szerintem rád hasonlít jobban!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vidám kis család és gyönyörüek a képek. Pláné a fiatok huncut kis mosolya ami lever a lábamról..nagyon cuki. Hogy kire hasonlít jobban? Nehéz megmondani. Szerintem mindkettőtökre hasonlít. :))

    VálaszTörlés
  4. Csodásak a képek és a ruhák is! :)

    VálaszTörlés