2015. június 29., hétfő

Earthy

As I'm watching my summer wardrobe, it seems I choosed just earthy tones. I know safari style is not on the top of trends this year but never disappears from fashion so you can wear it anytime. Almost everything is vintage in my outfit: the top is 100% silk and it's very comfortable during the hot summer days. I was searching silk, muslin and georgette tops consciously, instead of jersey and cotton. I also like this midi skirt but I think midis look good just with heels - especially on me, because I'm thick-angled. I made the best bargain with these sandals in the past years - not just with the price, also with the comfort.
My earrings are from the flea market, I painted them to copper and I like them much more. The bag is new, I found it in my favourite shoe-shop, it's suede and it had a very good price.
I'm looking for the perfect hat, until that I'm wearing this one that I got from my parents about ten years ago, it's from Transylvania. 
By the way, we had guests with two naughty kids. We did some programs and my little son enjoyed them very much but I think he caught a lot of informations and he became very tired of them.
Thanks for the photos to Adri!

Top, skirt, earrings: vintage, Bag: Manfield, Sandals: New Yorker, Hat: gift, Sunglasses: Sayuri


Ahogy a jelenlegi ruhatáramat szemlélem, úgy tűnik, a földszínek fogják uralni az idei nyarat. Ebben a szettben majdnem minden vintage darab: bár a top nem annyira kivágott, de 100% selyem és szuper viselet a rekkenő hőségben. Tudatosan kerestem a lenge anyagú felsőket, nem szeretem nyáron a jersey topokat, de még a pamutot se igazán, helyettük jöhet a muszlin, a selyem és társai. A szoknya sem mai darab, de a midi fazonok még mindig mennek; nekem viszont lapos cipővel tiltólistásak, csakis a magas sarkúak jöhetnek szóba, hogy optikailag jól mutassanak benne a lábaim. A szandál az utóbbi évek egyik legjobb vétele volt, nem csak az ár, hanem a kényelem szempontjából is! A fülbevaló a bolhapiacról származik, ezüst színű volt, de itt-ott megsárgult. Rézszínű akrilfestékkel újítottam fel, így sokkal jobban tetszik. A táskát pedig nemrég vettem: már majdnem kifordultam a kedvenc cipős boltomból, mert sajnos most nem találtam semmit, és akkor még eszembe jutott, hogy a táskás állványt meg se néztem. Ott találtam meg ezt a hasított bőr csodát, nagyon jó áron. 
 Akartam kalapot is venni, de még nem találtam meg a tökéleteset. Amit viselek, még Erdélyből hozták nekem a szüleim, több, mint tíz éve. Gondoltam, jó lesz majd a 40 fokban, és tetszik, ahogy árnyékot vet rám a mintájával. 
Egyébként egy kétgyerekes család volt nálunk vendégségben, velük mentünk Nagycenkre kisvasutazni. Misi is élvezte, bár ő csak annyit fogott fel az egészből, hogy nagy volt a nyüzsgés. Aludt is egy fél órát a parkban. A képekért köszönet Adrinak! 

Top, szoknya, fülbevaló: vintage, Kalap: Erdélyből, Táska: Manfield, Szandál: New Yorker, Napszemüveg: Sayuri






1 megjegyzés: