2015. június 19., péntek

Baby Michael // 5 month update

I"ve never thought that time goes so fast but it's so true when you have a child! It's like it was yesterday when we took Michael home from the hospital and now he's 5 months old! It was exactly a year ago when I relized that I'm pregnant. It's so good to be a mother! He is so adorable when he's waking up and smiling on me, when he's wondering on things, when he tries to say something to me...
In the past week he was ill and had to take medicines so he got two vaccination a little bit later. I'm so proud because he was brave! We are also on an neurology examination because the doctor was not satisfied with Michael's movements. Fortunately, we don't have to go to physiotherapy, it's enough to spent more time on prone positon. Since about two weeks he can turn from back to prone position so he's enjoying the new sights and he's just practicing and practicing. He uses more "words" than a months ago, his favourite is "brrrrrrrrrr" (he's also blowing bubbles), and  "aaaw-aaaw-aaaw".
He recognizes my favourite songs that I sing him usually. For example hungarian childrens' songs from Vilmos Gryllus but I also like the Oreo-song too and "Food, marvellous food" from Ice age2.
These songs are so funny!
Michael is growing out fast of his clothes, he's wearing now size 68 but sometimes size 74 fit better. He is 66 cm long and he weighs 6,80 kg. He still gets breast milk but I will give him fruits (first just apple) in two weeks. I'm so curious how will he about the new tastes!
(T-shirt: C&A)

Nem akartam elhinni, pedig mindenki azt mondta, hogy olyan hamar megnőnek a gyerekek! Be kell látnom, tényleg gyorsan repül az idő, Misi már 5 hónapos! Egy éve ilyenkor tudtam meg, hogy ő az enyém lesz :-) Nagyon jó ez a babás időszak, olyan aranyos, ahogy örül nekem, mikor felébred, ahogy bújik, ahogy próbál "beszélgetni", ahogy rácsodálkozik a dolgokra... 
Nemrég beteg volt ő is, én is, végül antibiotikumot kellett szednie. Emiatt csúszott a két oltás, amit két napja kapott meg. Nagyon jól viselte a fájdalmat, gyorsan meg is vigasztalódott rajtam utána.
Gyermekneurológián is voltunk, mert a múltkori vizsgálaton a gyermekorvos nem volt elégedett a mozgásával. Szerencsére a neurológián Misi már nem volt lusta és nem utalták be gyógytornára, azt mondták, elég az itthoni fejlesztés és legalább napi 3x legyen hason. Igazából amióta hátról hasra tud fordulni (azaz két hete), azóta élvezi az új kilátást és szorgalmasan gyakorol, tartja a fejét.. Azt olvastam, gyakoribb a hasról hátra fordulás először, úgy látszik, ő a nehezebb változatot választotta, büszke vagyok rá :-)
Most már nagyon sok hangot ki tud adni, eléggé bőbeszédű lett. Szereti ismételgetni az ááá-ááá-ááá-t, de az "egü" és a "brrrrrr" is a kedvencei között van. Buborékot is tud fújni :-)
Megismer egy-két dalt, amit énekelni szoktam neki.
Most a kedvenceim Gryllus Vilmos fél(perces)nótái, a legjobb a Gomba-dal, a Sikló és a Vipera, de gyakran énekelem a vámpíros Oreo-reklámot is neki, meg a Jégkorszak 2-ből a Hús, csábító húst (a keselyűk énekét). Jókkal indítok, mi? De még az elején elneveztem Misi-Husinak, és aztán megláttam ezt a részletet a Jégkorszakból és hát ő is olyan gyönyörű hús!
Rohamos ütemben növi ki a ruhákat, kb. 6,80 kg a súlya és olyan 66 cm hosszú. Még mindig anyatejet eszik, két-három hét múlva kezdem a hozzátáplálást, már nagyon kíváncsi vagyok, mit fog szólni az új ízekhez!
(Póló: C&A)







ARRGH! 




2 megjegyzés: