2015. május 11., hétfő

Szafari-mánia

Néhány napja láttam a Lovely Pepa blog beszámolóját kenyai utazásáról és nagyon megfogott a képek hangulata. Egyrészt a táj, az állatok, a csodálatos természet, az angol gyarmati stílusban berendezett szálláshelyek, a népi kultúra. Másrészt régóta szeretem a szafari stílust a divatban is, szerintem ez a legpraktikusabb viselet a forró nyári napokon.  
Összeszedtem néhány inspirációs képet, mi jelenti (nem csak) számomra az igazi szafarit. Földszínek, sok fehér, military-jellegű kabátok és nadrágok, luxus kiegészítők és afrikai ihletésű ékszerek. A kedvenceim a törzsi viseletek inspirálta cipők. Ezekkel remekül fel lehet dobni az egyszerű darabokat.
 Tipikus a fehér blúz - barnás árnyalatú szoknya kombinációja, vagy a romantikus, csipkés részletekkel gazdagított maxiszoknya, a praktikus zsebekkel "felszerelt" ruhadarabok és a hajtásokkal bővülő nadrág. Régebben azt olvastam valahol, hogy az 1985-ös Távol Afrikától című film indította el a szafari-mániát annak idején, és a tervezők sorra küldték kifutóra Afrika-ihletésű kollekcióikat. Nos, a szafari stílus szerintem örök, csak úgy, mint a tengerész-stílus, úgyhogy bátran hordhatjuk idén nyáron is.

 Fotók: Pinterest (link a képre kattintva jelenik meg.)

  

 

 

 

 

 


Végül kerestem pár szuper darabot az Asos-on, amit szívesen viselnék idén (és örökké) nyáron. Most, hogy a kisfiam mellett nem nagyon tudok vásárolni menni, sokat böngészem az online áruházak kínálatát. Egyelőre az Asos a kedvencem, hamarosan rendelek is tőlük.

     
  Mango  // Esprit   //  Zebramintás 
  


  


  


  

Khaki jumpsuit                             Free People jumpsuit  //  Khaki jumpsuit

    

            Warehouse kabát  //  Culottes  //  Khaki culotte

  


 


   
      Kimonó  //  Asos Petite top  //  Asos fehér blúz

   

Monki tunika                                   Top

   
Szandál                                          Tribal szandál


 

Lapos szandál                                         Kígyómintás szandál

 

Szandál rafiával                                   Fonott bőrszandál

 

Táska                                  Táska

  

Asos minitáska                                Clutch

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése