2015. május 18., hétfő

Pleated midi skirt

Last week my very special friend Kinga visited me with her husband and I sas so glad! A few years ago when we studied together she took pictures of me for my blog and I think she has a quite good sense so I took the oppurtunity and asked her to photograph again.
I'm on a shopping-diet now when it comes to normal-price clothes but not about thrifted items! I'm 4 months after labor so my body is not similar to my originally figure so it doesn't worth to spend much money for dressing. I was in a thrifted shop and there was a month-end sale so I found really cheap things (they were about 1-2 euros). First, this pleated midi skirt which is in trend yet and I like the colour because I can pair it to many other colours. It fits right now. I also found this gorgeous nude blazer and it looked like nobody wore it and its quality is excellent. So I will visit this store next time I'm sure!

Skirt and blazer: thrifted, Shoes: Sacha, Top: H&M

Múlt héten meglátogatott Kinga barátnőm a férjével, akiknek nagyon örültem! Régebben, mikor még Kinga Sopronban lakott, néha készített rólam képeket a blogra és úgy gondolom, elég jó érzéke van hozzá és még türelmes is velem, ezért kaptam az alkalmon, és ismét megörökíttettem vele a szettemet. Igaz, hogy most "shopping-diétán" vagyok, de ez a normál árú ruhákra vonatkozik, hisz nincs értelme egy csomó pénzt kidobnom a szülés utáni átmeneti időszakra, de a turkálda ez alól kivétel :-) Nemrég találtam ezt a pliszírozott szoknyát a hónap végi maradék készletből, amit hihetetlen olcsóra leáraztak, így jutottam két szoknyához 190 ft-os darabáron, és három blézerhez 490 ft/db-ért. Íme, egy-egy belőlük: a "pleated" szoknyák még mindig divatosak, illetve a midi fazonok is, ez pedig kettő az egyben, ráadásul a színe is sok mindenhez megy. Mondjuk ha visszanyerem az alakomat, akkor nagy lesz rám, de nem baj :-) Nude blézert is régóta szerettem volna, és nem gondoltam, hogy ilyen olcsón jutok hozzá, jó minőségben (úgy láttam, nem is hordta senki). 
Az elmúlt napok nagyon jól teltek, végre volt program: Kingáékkal sétáltunk, nézelődtünk Sopronban, hétvégén pedig ellátogattunk más barátainkkal a győri Árkádba az Instyle Roadshow-ra. Hamarosan közzéteszem az ott készült fotókat, illetve Misi baba is betöltötte a 4 hónapos kort és a szokásos update-et is megírom róla.

Blézer és szoknya: turkálda, Top: H&M, Cipő: Sacha







5 megjegyzés:

  1. lovely look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini vagy. Én nem kedvelem magamon ezt a típusu szoknyát, de másokon nagyon tetszik. A színe is kiválló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Anyukámnak volt hasonló szoknyája, szerintem azért is vonzódom az ilyen fazonokhoz, mert rá emlékeztetnek :-)

      Törlés
  3. What a pretty look! The skirt is just lovely on you.
    xox,
    Cee
    www.cocoandvera.com

    VálaszTörlés
  4. Lovely look!


    http://beautyfollower.blogspot.gr

    VálaszTörlés