2015. március 28., szombat

Misi baba - instagram outfitek

Amíg magamon nem élhetem ki az öltözködési hobbimat, addig itt van Misi :-) Senki ne mondja azt, hogy a kisfiúk öltöztetésében nincs annyi lehetőség, mint a kislányoknál! Sőt, szerintem itt lehet igazán kiélni a kreativitásunkat! Néhány ruhát már varrtam is a kisfiamnak, de ha jól emlékszem, 62-es volt a legkisebb szabásminta, úgyhogy azok még nagyok rá. Már vadászok online bababoltokat, nagyon édes ruhácskákat láttam! A bolhapiacon is érdemes körülnézni (legalábbis Ausztriában), rengetegen árulják gyermekeik kinőtt cuccait, ahol jó vásárt csinálhatunk, hisz ilyenkor tényleg annyira gyorsan kinövik a ruhákat, hogy talán nem érdemes annyira sokat költeni rájuk. Indul a kinti bolhapiacszezon, hamarosan mi is teszünk egy kört :-)
Az Instagramomat mostanában Misivel árasztom el leginkább, de szerintem minden kisgyermekes anyuka ezt tenné :-)
Mostanában Misi ezeket a szetteket viselte:

Elegáns úriember az én kis M ügynököm (felső: Aldi)


Ezt a zebrás body-t imádom, sötétkék nadrágot adtam hozzá (Nadrág: Aldi)


Body Verdákkal, először annyira nem tetszett, de nagyon jól áll neki! Plusz a kedvenc piros csíkos nadrágom, ez annyira "Misis"! (Body: Disney baby, Nadrág: Esprit) 


Megint egy autós body, kék kordbársony nadrággal 


Szezám utcás Yum Yum rugdalózó, Londonból kaptuk, de sajnos csak kétszer tudtam ráadni, kinőtte :-( (Rugdalózó: Primark) 


Ezt a képet is imádom, ez már egy mosoly! Apukám szerint olyan komoly az én kisfiam, mint a vakbélgyulladás :D Nagyjából két hónaposan kezdett el mosolyogni, de nehéz kicsikarni belőle. Itt kis kalózos body-t visel piros kertésznadrággal, amit szintén kinőtt. Kicsit vásottabb is lett, de szerettem, mert könnyen rá lehetett adni és a piros olyan "Misis", természetesen. (Body: Aldi)


Nektek melyik a kedvenc szettetek?

1 megjegyzés: