2015. március 23., hétfő

8/30 outfit

Nem volt könnyű ez a hétvége: Misi sokat sírt, alig tudtuk megnyugtatni. Nem tudom, hogy azért volt-e, mert nem tetszett neki valami kaja, amit ettem, vagy pedig extra éhes volt... Mert hogy azt olvastam, most egy intenzív növekedési szakaszba lépett és éhesebb, követelőzőbb lehet. De az is elképzelhető, hogy a két oltás után volt rosszabb a közérzete pár napig. Ja, és végül még vérvételre is el kellett vinnünk pénteken, mert még mindig nem múlt el a sárgasága és letelt a türelmi idő. A fejéből vették a vért, többször megszúrták, mert belealvadt a tűbe. Végül sikerült két cseppet kipréselni, reméljük, elég lesz. Ügyes volt a doktor néni és az asszisztens néni, Misi egész jól viselte. Csak én nem. Alig tudtam visszafojtani a sírást. Nem bírom nézni az ilyesmit, pláne ha gyerekeken vagy állatokon végzik. 
Az outfit semmi extra, fekete nadrág csíkos pólóval, vintage borítéktáskával, amit nagyon szeretek, de lehetne nagyobb... Most már ez a nadrág is kicsit nagy lett, kényelmetlen viselni, mert csúszik lefelé. De már érzem a dvd-s mozgás jótékony hatását, remélem, végig ilyen lelkes leszek :-) Irány is Misivel sétálni!

Nadrág és póló: F&F, Táska: vintage, Cipő: DIY



1 megjegyzés:

  1. Annyira hülyén érzem magam, hogy megint babás "okosságot" írok ide, de sajnos én az a típus vagyok, aki nem bírja visszatartani :D De igyekszem kordában tartani (pdig nagyon, de nagyon nem akartam ilyen anyuka lenni...aki mindenhez hozzáteszi a véleményét, majd igyekszem kontrollálni magam). Az extra kajaigény simán lehet azért, mert valami fejlődési ugrás zajlik, nálunk minden egyes komolyabb fizikai kunsztot (mászás,felülés, oldalakra fordulás) nagy zabálások előztek meg. Remélem Misivel minden oké lesz :)
    Hogy az outfithez is hozzászóljak, a csíkos felsőket újabban fedeztem fel, hogy jé, ezek nekem tetszenek, felirattal együtt meg pláne. A cipőd pedig egyenesen szerelem első látásra, kár, hogy nekem nincs bátorságom az ilyen darabokhoz.

    VálaszTörlés