2015. március 19., csütörtök

7/30 outfit

Imádom ezeket a képeket, Misi annyira aranyos rajtuk ♥ Mielőtt még bárki megijedne, csak fél percig volt sapka nélkül, ez igazán villámgyors fotózás volt! Most már próbálom hosszabb távokon sétáltatni, levegőztetni, nekem is jót tesz a mozgás. Tegnap elkezdtem az egyik dvd-t, ami hastáncos mozdulatokon alapuló fitness-torna, hááát... 8 éve táncolok, de kb. 10 hónapja abba kellett hagynom és bizony, kijöttem a gyakorlatból, már ami az állóképességet illeti. 

Ezt a kis kardigánt egy ismerősünk kötötte Misinek, annyira cuki! Nem akartam rá tipikus kék ruhákat adni, de annyira jól állnak neki!
Amint látjátok, Dagcsi kutya is imádja őt, nagyon vigyázott rá, amíg ott voltunk.
Most megyek is, orvosi és védőnői vizsgálatra viszem a babát, kap két oltást a combikáiba, szegény :-(

Jegging és fehér pulóver: H&M, Sál: Ernsting's Family, Cipő: no name
Misi - Kardigán: ajándék, Nadrág: Aldi (Impidimpi)





5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a képek. Már teljesen megfeledkeztem erröl a csodálatos időszakról!

    VálaszTörlés
  2. Elbűvölőek vagytok a kicsivel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki a kutyás kép :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek vagytok, az utolsó kép a kedvencem, teljes a harmónia :)

    VálaszTörlés