2015. március 17., kedd

6/30 outfit

A hűvösebb időben még nadrágos szetteket viselek, de alig várom már a szoknyás időszakot, mert sok ötletem van azzal a két darabbal, ami a 15 alap között szerepel. Most már várom a 30 outfit végét is, mert sikerült pár pólót és egy jó kis púderrózsaszín velúrdzsekit vennem és szeretném hordani őket minél előbb. A méteráruban is voltam, vettem anyagot a leendő projektjeimhez; ezt a csizmát is most szereztem; de aminek a legjobban örülök, hogy megérkezett a Dorka Petrity táskám, amit nemrég rendeltem. Hamarosan hozok róla közelebbi képeket!

Blézer: vintage, Fehér póló: New Yorker, Nadrág: F&F, Csizma: Lazamani, Sál: H&M, Táska: Dorka Petrity




3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a táska. Tetszik a szine, ez egy olyan árnyalat ami nagyon jól pásszol akármilyen ruha darabhoz.

    VálaszTörlés
  2. Ez most nagyon szuper összeállítás lett! :)

    VálaszTörlés