2015. március 13., péntek

5/30 outfit

Ezúttal a fekete blézert kaptam a fekete póló és a sötétkék jeggings fölé. A jeggingset most elcseréltem a tesómmal egy farmerre, úgyhogy majdnem egész héten még ezt viseltem és lefotóztuk vele az outfiteket. Örülök a sima farmernek, az fogja majd helyettesíteni a boyfriend fazont, amivel nem vagyok elégedett (és most már nagy is rám).
Sajnos a tesóim hazamentek, Apukámmal és Misivel maradtunk csak. Holnap lesz 2 hónapos, lefotózom megint, mekkorát nőtt. Kerestem babás képeket rólunk is, holnap ezekkel készülök a blogra :-)

Blézer, jeggings: H&M, Póló: C&A, Borítéktáska: Stradivarius, Cipő: no name





1 megjegyzés:

  1. Egy ilyen cipőre már régóta fáj a fogam, de sajnos még nem találtam szép darabot, viszont ez csodálatos. Irigyelek. :*

    VálaszTörlés