2015. március 14., szombat

2 hónapos a babám ♥ + 5 éves a blogom

Ma két hónapos Misi! Tényleg nagyon gyorsan szalad az idő!
Ami a jelenlegi méreteit illeti, nem tudok pontos adatokat mondani, mert már több, mint egy hete Apukámnál vagyunk és itt nem tudom megmérni. De biztos vagyok benne, hogy már elérte az 5 kg-t! A tesóm, Dia 3 napja látta, de ma azt mondta, megint hízott :-)
Mit tud Misi?
Érdeklődve nézegeti a tárgyakat, megérinti őket, és ha esetleg túl messze vannak; bedühödik, ha nem érhet hozzájuk.
Néha mosolyog egy kicsit, legtöbbször álmában, de ha kicsit megcsiklandozom, sikerül kicsikarni belőle egy "grimaszt". Apukámra már akkor is mosolygott, amikor szólt hozzá.
A fejét szinte mindig jobb oldalra fordítja és sehogy sem lehet rávenni, hogy a másik irányba is nézzen. Emiatt egy kicsit "lapos" a feje és a haja is kikopott azon a részen. Muszáj erőszakoskodnom vele és tornáztatni, mert megrövidülhet a nyakizma, ami a későbbi mozgására is negatívan hathat. A fejét egyébként egész ügyesen megtartja már.
A hasa szokott fájni, sajnos ilyenkor semmi másra nem tud koncentrálni, csak a fájdalomra, emiatt az evésre sem figyel és csak hisztizik. Egy osztrák zsályakrémet használok a pocijára, ez sokat segít.
Az elmúlt két hétben már vittük magunkkal vásárolni, ügyet intézni. Nagyon jókat tud aludni a kocsiban, hiába készítek be neki kaját előre, eddig még nem volt szükség rá, mert csak otthon ébredt fel.
Kezdi megszeretni a fürdést, nagyon aranyos olyankor (is)!
Mindenki azt mondja, tiszta apja (kösz szépen :P). Remélem, a memóriája nem olyan lesz, mert most is eltüntette az ő babakori fotóit, amiket nemrég nézegettünk és most nem emlékszik rá, hová tette. Szerettem volna lefotózni és összehasonlítani Misivel. Enne hiányában most az én és a tesóim babakori képeit hoztam. Hát... rám nem hasonlít, de tényleg. Inkább a középső tesómra, Diára, de még a legkisebbre, Dorira is jobban. Szerintetek?




Jobbra fent én, balra lent Dia, jobbra lent Dori ♥

Akkor és most... középen Dori, jobbra Dia.

 

Jaaa, és majdnem el is felejtettem, hogy ma 5 éves a blogom. Hihetetlen, hogy már ennyi ideje csinálom! Annak idején nagyon félve tettem közzé az első bejegyzést, de még mindig szeretem ezt a hobbimat.
És ha már a szülinapoknál tartunk, március 12-én a kiskutyám, Mogyi töltötte be a 4. életévét és úgy sajnálom, hogy nem lehettem vele... Másnak biztos vicces, vagy hajmeresztő a kutyaszülinap, de én azért meg szoktam emlékezni róla. Mogyi azért is különleges, mert mi segítettük a barátommal a világra és az ő születése is különleges élmény volt. Mogyi, holnap találkozunk! ♥

5 megjegyzés:

  1. Nagyon édi! Olyan jó hangulatú az utolsó kép! Eszter

    VálaszTörlés
  2. Jó nagy baba már a Misi! :-)

    Szerintem ilyen picinek mind az apjukra hasonlítanak :-)

    Az utolsó kép szuper, vidám csajok :-)

    Gratulálok a blogszülinaphoz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos :) Ugye, milyen gyorsan fejlődnek? :) Amiatt, hogy a sok egy oldalra fordulás miatt lapos marad a feje, ne aggódj, Zalánnak totál le volt lapulva a bal oldala, akármit csináltam, csak arra volt hajlandó fordítani. Aztán ahogy nagyobb lett, fordult hasra, oldalra, és elkezdett hason aludni, szinte észrevétlenül helyrejött neki, most már majdnem teljesen gömbölyű a kis feje :)
    A tacsik szülinapjáról mi is megemlékezünk, Bella 2-án volt 4 éves, kapott egy szép szál lecsókolbászt. :) Meg extra adag dögönyözést.
    (A tesóid nagyon ismerősek nekem, de biztos vagyok benne, hogy Téged is láttalak már ;))

    VálaszTörlés
  4. That's amazing!!!
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    VálaszTörlés
  5. Congrats! Super little man!
    Photographer Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com

    VálaszTörlés