2015. február 10., kedd

Patent leather inspiration

Odavagyok a lakkbőr cuccokért azóta, mióta megláttam Blümchent a Herzfrequenz című albumának borítóján egy lakknadrágban... A 90-es évek techno-rave korszakának egyik fontos darabja most ismét visszatért és a kiegészítőkön keresztül a felsőkig minden formában megtalálhatjuk. A modelleken szuperül mutat a lakknadrág, de az utca emberén azért elég közönségesnek hatna, így én inkább egy kabátot szereznék be, de egy A-vonalú midiszoknyának is örülnék, az olyan nőies! Akinek túlzás ez a sok lakk, az kezdje inkább egy cipővel vagy táskával, esetleg övvel, de az is jó megoldás, ha a ruhadarabon vagy a kiegészítőn kisebb lakkbetétek vannak. Például:

/Képek forrása: Pinterest/

Szoknyák

A feketék:





A színesek:









A lakkbetétesek:



És egy "űrruha" a végére:


Kabátok

A feketék:










A színesek:







Már a '60-as években is szerették a lakkot :-)


A lakkbetétes - nekem innen ez a kedvencem:


Nadrágok





Felsők







Ti hogy álltok a lakkal?

2 megjegyzés:

  1. Én úgy vagyok ezekkel a darabokkal, hogy másokon mind nagyon tetszik, ám magamon nem nagyon tudom elképzelni! Szuper képeket gyűjtöttél össze! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés