2015. február 6., péntek

Bloggers' baby boom

Aki rendszeresen követi a híresebb külföldi blogokat, biztos észrevette, hogy sokan épp most várják első gyermeküket, úgyhogy azt hiszem, kijelenthetjük, hogy baby boom van a bloggerek világában! Ezt a bejegyzést már jóval korábban meg szerettem volna írni, mintegy öltözködési inspirációs posztként, de azért szerintem lesznek még olyanok, akiknek jól jön, ha én már úgyis elhagytam a nagy pocakomat :-)

Talán őt nem kell bemutatni senkinek, szerintem ő a leghíresebb anyuka blogger. Mindkét kisfia szuper helyes és mindig nagyon cuki cuccokba öltözteti őket a mamájuk. Öröm nézni a családi fotóikat. Cara még a szülőszobába is "beengedte" az olvasóit, csodás és meghitt képeket tett közzé a szülés előtti pillanatokról (itt), és ha tényleg így telt a vajúdása, akkor nagyon irigylem érte :-)

Forrás innen

Chriselle kislánya nemrég született meg és az egész világ most csak rájuk figyel. Egész várandóssága alatt ellátott minket heti "Dressing the bump" és egyéb outfit posztjaival. Nekem mondjuk nem annyira élethű, mert az ő blogja színtiszta üzlet, de másolni azért lehet!

Forrás innen
chriselle_factor_dressing_the_bump_27-5


Cindy nagyjából február közepére várja a babáját (mint ahogy én is vártam volna Misikét), és annak idején elég későn, a 20. hét körül jelentette be a világnak a hírt. A minimál stílus rajongói jó ötleteket leshetnek el tőle.

Forrás innen

Emily-nek - ha még aktuális a legutóbbi bejegyzés, amit olvastam tőle - már csak pár napja van hátra a szülésig. Ő is írt a heti outfitjeiről, és havonta dokumentálta a várandósságát. Számomra ő egy nagyon természetes, szimpatikus blogger, kíváncsian várom, hogy a gyermekéről is közzétegyen majd fotókat.

Forrás innen

Veronica stílusát nagyon szeretem, mert meglepő színkombinációkat használ, sok vintage cucca, szuper cipői és ékszerei vannak. Márciusban születik a kisfia. A kismama outfitjeiben is a megszokott vonalat hozza, bár szerintem néha kicsit túl oversize ruhákat hord, amik nagyobbnak láttatják, és persze nem hiszem el, hogy körömcipőben, télen mezítláb szaladgál, mert ha valamikor, akkor ilyenkor igazán veszélyes lehet a felfázás.

Forrás innen
Bittersweet Colours, winter style

Rach a nőies stílust képviseli, ő az a típus, aki biztosan nem fog kismamaruhát hordani. Áprilisra várja a kislányát.

Forrás innen
maternity-style

És a teljesség igénye nélkül itt van még pár blogger, akik már anyukák, de visszapörgetve a bejegyzéseiket, megnézhetjük, mit viseltek nagy pocakkal:




1 megjegyzés: