2015. február 15., vasárnap

15 alapdarab - 30 outfit

Már majdnem 3 éve, hogy a régi blogomon végigvittem a "15 ruha - 30 outfit" programot, amikor is egy hónapig csak a kiválasztott darabokból öltözködtem. Szerettem csinálni és azt hiszem, elég nagy sikere is volt az ötletnek. Most újra megpróbálom, ennek pedig az az oka, hogy szülés után vagyok, nagyon szeretnék új ruhákat vásárolni, de teljesen értelmetlen lenne, mert van rajtam kb. 15 kiló felesleg, amitől meg kellene szabadulni. Így hát abból építkezem, ami van: az alapokból.  Egyébként is siralmas a helyzet a gardróbomban, nagyon nem vagyok elégedett a ruháimmal. 3 éve nagyon színesen oldottam meg a programot: volt benne neonzöld, neonpink, de a púder és a nude is megjelent benne. Idén a fekete-fehér-szürke-farmerkék vonalon tudok mozogni, de úgy látom, a trendek is eléggé letisztult színvilágúak.
Sajnos néhány darabot nem tudtam bevenni a 15 közé: a kék-fehér csíkos blúzt és a farmeringet, valamint a skater fazonú bőrszoknyát, ugyanis a blúzok jelenleg nem érnek össze rajtam, a szoknya meg csak "visítva".
Ez a kihívás azért is jó, mert egyrészt megtanít használni az alapokat. Mindent lehet egymással kombinálni, és szerintem 30-nál több outfit is kijön belőle bőven. Másrészt anyukaként nincs az embernek annyi ideje a szekrény előtt álldogálni, hogy mit vegyen fel ma. Ezt még meg kell szoknom!

A használható cuccaim tehát a következőek:

  • Boyfriend farmer, H&M, jelenleg 2 mérettel nagyobb az eredeti méretemnél;
  • Jeggings, H&M, kismamanadrágnak vettem, de normál méret;
  • Fekete nadrág F&F, szintén kismamaként hordtam, amúgy plus size méret;

  • Fekete blézer, H&M, tavalyi Glamour-napi szerzemény;
  • Szürke blézer vintage, bolhapiacon vettem 100 ft-ért és nagyon jó minőségű gyapjú anyagból van, már vagy 5 éve az egyik kedvenc, mindenhová bevethető darabom;


  • Fehér pulóver, H&M, normál méret, Glamour-napi szerzemény;
  • Fekete-fehér "só-bors" kardigán, vintage, Mama szekrényében találtam.


  • Csíkos póló, F&F, kell ehhez valamit hozzáfűzni? :-) Amúgy plus size, de oversize-nak néz ki;
  • Szürke felső Reserved, a tesómtól kaptam, oversize;


  • Fekete póló C&A, kaptam, nagy méret, de most nem baj;
  • Fehér póló, New Yorker, normál méret, nagy kedvenc;


  • Csíkos ruha, F&F, normál méret;
  • Fekete ruha, H&M, empire szabású;


  • Fekete szoknya, H&M, normál méret, elasztikus anyagú;
  • Krémszínű szoknya, H&M, normál méret, gumis derekú.


A szabály az, hogy csak ezekből rakhatom össze az elkövetkezendő 30 szettemet. Azért nem mondom, hogy mostantól 1 hónapig csinálom, mert nem hiszem, hogy minden nap megyek valahová, úgyhogy kicsit tovább fog húzódni. A kimozdulásaimat egyelőre nagyrészt a babatologatások teszik ki, de ezekből az alapokból abszolút megoldható a mindennapos rohangálós szett is.
A cipők, táskák, ékszerek, egyéb kiegészítők terén bármi megengedett! A tavaszi vásárlásaimban is ezekre fogok koncentrálni, amíg nagyjából vissza nem nyerem az alakomat. Szeretnék legalább egy új táskát, cipőből meg többet is... majd meglátjuk. Hajrá! :-)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a "babakocsi kompatibilis" szetteket! Rajtam is maradt jó néhány kiló így a jelenlegi darabokból kicsit már uncsik a szettjeim... de ezekhez hasonló darabok nekem is vannak szóval várom az ötleteket!

    VálaszTörlés
  2. nice stuff!

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=456734452&pid=uid9444-26670538-10

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=469110051&pid=uid9444-26670538-10

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=463324822&pid=uid9444-26670538-10

    VálaszTörlés
  3. Ez jól hangzik, kíváncsi vagyok a folytatásra. :)

    VálaszTörlés