2015. február 18., szerda

1/30 outfit

Nos... ez a nadrág nekem nem áll jól, az tény. Valahogy a tükörben nem látszik, képen annál inkább. De sajnos más nem jó rám egyelőre... Ezek után annyi engedményt adok magamnak, hogy ha esetleg közben ebből kifogynék (nem sok esélyt látok rá ilyen rövid idő alatt) és találnék másik farmert, akkor kicserélhetem az újra :-) A szürke blézert és felsőt választottam hozzá, bordó csizmával és sállal.
Egyébként Misit vittük csípőszűrésre és babaszemélyit csináltattunk neki. Azt kérték, legyen ébren, hogy nyitott szemmel fényképezhessék hozzá. Az még oké, de hogy még azt is elvárják egy 5 hetes (de még egy pár hónapos) babától, hogy a kamerába is nézzen... tök hülyeség szerintem! Szegényt amúgy nem bírtuk felébreszteni. Nagyon jól alszik, kutyák ugathatnak, porszívózni lehet mellette. De amint magához tér, azonnal kell neki minden. Holnap is program lesz: 1 hónapos orvosi vizsgálatra kell mennünk és a védőnő is megnézi.

Blézer: vintage, Boyfriend farmer: H&M, Szürke felső: Reserved, Bordó sál: New Yorker, Táska: H&M, Bordó csizma: Sacha



3 megjegyzés:

  1. Csinos vagy, nekem nagyon átjön ez a farmer :)

    VálaszTörlés
  2. Én nekem nagyon tetszik a farmer rajtad és a blézerrel meg a sálal nagyon jól összepásszitottad.

    VálaszTörlés
  3. Cute outfit!
    Have a nice evening!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    VálaszTörlés