2015. február 14., szombat

1 hónapos a babám ♥

Ma 1 hónapos a kisfiam, Misi. Ha a számításokat nézzük, még csak február 16-én, hétfőn kellene megszületnie, erre már itt van velünk egy hónapja, el sem hiszem! 
Nagybácsijától kapott egy nagyon aranyos takarót, amire ő maga hímezte a mackót és a feliratot. Arra gondoltam, minden hónapfordulón ezen fogom lefotózni Misit, hogy lássuk, mennyit nőtt és változott. A méretei jelenleg: kb. 53 cm és 3,75 kg. Szépen hízik, január 20-án még 2,97 kg-mal jöttünk haza a kórházból. A "nyavalyái" nagyjából elmúltak és már egész jól rájövök a hangjából, mikor miért sír. Felszereltük neki az állatkás libegőt az ágya fölé, szereti nézegetni, van, amikor 2 órán keresztül elvan vele. Az evés egy kicsit még nehézkes, nem szeret megküzdeni a kajáért :-)
A napok nagyon egyformán telnek, sokáig még ki sem tudtam vinni levegőzni a babát, annyira hideg volt. Szerencsére gyakran jönnek barátok látogatni, beszélgetni. Múltkor itt volt a barátom anyukája és el tudtunk ugrani vásárolni (outfit később), jövő héten vizsgálatra megyünk, aztán remélem, gyakrabban tudunk kimozdulni. Időm... az nem sok van, és egyre kevesebb lesz. Talán hamarosan tudunk valami rendszert kialakítani, ha Misi már nem lesz annyira fáradékony.
Apukám már kitalálta, hogy golfozó lesz Misiből, de golfos bodyja még nincs, csak rögbis :-)







És végül egy kis méretbeli összehasonlítás a szálkásszőrű tacskóimmal. Lehet, hogy a baba-kutya kombó sokaknál kiveri a biztosítékot, de a kutyusaim mindig is bent voltak a lakásban. Kitehetném őket az udvarra, de nagyon "anyásak" és a kórházban végig amiatt aggódtam, hogy fogják viselni a hirtelen változást. Aztán úgy döntöttem, az idegeskedés senkinek nem jó, pláne nem nekem, és mondjuk aki egy garzonban vagy panellakásban él kutyával és később jön a baba, az sem tudja kitenni az állatot, mégis felnő az a gyerek. Így maradtak az én kutyusaim is: nappal többnyire kint vannak, néha beszaladnak egy körre, éjjel pedig bent alszanak. Fokozatosan ismertetem meg őket Misivel, először csak a szobájába jöhettek be, aztán egyre közelebbről szaglászhatták meg. Mogyi nagyon szereti, ha megkérdezem, hol van a Misi baba, mindig megmutatja és nagyon várja, hogy felkeljen. Törpi még fél tőle. Várom már, hogy együtt játsszanak, szupercukik lesznek ♥


1 megjegyzés:

  1. Édes kis pasi :) Nagyon szépen gyarapszik! A kutyákkal jobb minél hamarabb összeszoktatni szerintem, bár nekünk nincs a lakásban kutyus de anyáéknál próbálunk barátkozni az állatokkal. Az evés folyamatos harc :) Nálunk most minden érdekesebb és minden eltereli a figyelmét!

    VálaszTörlés