2015. január 26., hétfő

Camel coat + yellow tartan

Ezek a képek nagyjából egy hónapja készültek és egyben ez az utolsó kismama-outfit is a blogon tőlem. Remélem, nem bánjátok, de még szeretnék írni két kismamáknak szóló bejegyzést is, amiket szépen előre beterveztem a várandósságom végéig. Most amúgy sem tudok kimozdulni még pár napig: a védőnő két hetes kortól javasolta a sétáltatást, a babám pedig kedden tölti be a két hetet, de hétvégéig várni akarok a levegőztetéssel, mert Misi koraszülött és lassabban erősödik.
Ha emlékeztek rá, ezt a camel színű kabátot két másik vintage darabbal együtt szereztem egy turkáldában (itt írtam róluk), az arany orrú cipőt pedig diy-módon alakítottam át (a folyamatról itt olvashattok). A szoknyát én varrtam egy maradék anyagból, amit a nagymamám szekrényében találtam, annak is a maradékából sál készült. A pulcsit kaptam, egy osztrák ismerős selejtezte ki és tiszta kasmír, szóval még jó, hogy megtartottam :-) Ha belegondolok, ez a szett végül is igazán nem került sokba. 
Most megint nagy kedvem lenne a varráshoz, a kérdés, hogy Misi engedi-e. Talán átmegyek a szobájába szabni, olyan jó nagy hely van a szőnyegen és még figyelhetem is őt közben :-)

Kabát: vintage, Szoknya, sál, cipő: DIY, Pulcsi: no name





3 megjegyzés: