2015. január 23., péntek

A part of my family

A mai poszton kívül még egy kismamás outfit van hátra, amit persze Misi érkezéséig akartam feltölteni, de hát máshogy alakult a dolog. Ma van a 4. nap, hogy itthon vagyunk, az éjszaka kicsit nehéz volt, mert nem tudott elaludni és állandóan üvöltött szegény. Sajnos mivel koraszülött és még be is sárgult, ezért sokkal fáradékonyabb és evés közben is elalszik. Tegnap viszont a nappalt aludta majdnem végig, alig bírtuk felkelteni. 
Nagyon jó érzés anyának lenni, de rengeteg aggódással jár. A kórházban eléggé rám ijesztettek a sok jó tanáccsal, de szerencsére a védőnő azonnal kijött a babához és megnyugtatott, és ha bármi kérdésem van, akkor ott a tesóm is, aki szintén védőnő, de a családban van gyermekorvos-hallgató és főnővér is, úgyhogy tényleg bármikor elérek valakit, ha bizonytalan vagyok.

Az outfitről: 
Karácsonyra kaptam ezt a peace-mintás sálat, azt hiszem, ennek örültem a legjobban, nagyszerűen eltalálta az ajándékozó! Egyébként az osztrák Ernsting's Family nevű boltból való, ahol tök jó cuccok szoktak lenni. Pár napig ehhez hangoltam a szettjeimet is, úgyhogy sok idő után megint kéket hordtam kékkel. A műszőrme bunda egy turkáldából van, a csizma pedig az egyetlen, ami felment a lábamra a várandósság alatt (na jó, volt még egy cipő, de az oldalt kivágott, nem hidegbe való). A végén már rettentő vastagok voltak a bokáim, de hatalmasnak láttam a pocimat is. Hihetetlen, de tök jól visszalapult a szülés után, persze lesz mit dolgozni rajta, de majdnem olyan már most is, mint régen. A 3. képen a tesómmal vagyok, nagyon tetszett az ő szettje is, bár nem emlékszem, mit mondott, honnan vannak a cuccai. Misire pedig egy Esprit nadrágot és egy H&M felsőt adtam. Ez a kedvenc babanadrágom, annyira "Misis"!
Végül pedig szeretném megemlíteni, hogy Papa ma lenne 85 éves. Azt hittem, Misi is ezt a napot fogja választani, de neki most a 14-e szimpatikusabb volt :-)

Bunda: vintage, Kismamafarmer: H&M, Pulcs: no name, Peace-sál: ajándék/Ernsting's Family, Bokacsizma: Sacha
Fotó: Tamás Sasvári




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szerencsés vagy, hogy ennyi hozzáértő segítséged van! Hát, Zalánhoz képest Misi kisangyalnak tűnik, nekünk 6 hetes koráig kemények voltak éjszakák-nappalok egyaránt, cserélte a napszakokat, hasfájós volt, nem akart szopizni.. a végelenségig tudnám sorolni. De valahogy csak túléltük, tényleg ez a legnehezebb időszak így az elején, de nemsokára már mosolyogva fogtok emlékezni rá :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a sál, a színe is jól áll neked:) Az aggódás minden napos, és sosem múlik el szerintem amíg élünk. Nekem Erik 6 hónapig volt hasfájós, sokat sírt, valamit nagyon elrontottam, vagy csak ilyen természetű, mert még így 10 év után is olyan akaratos, és beszédes, hogy még a suliban is nehéz dolgunk van. De talpraesett felnőtt lesz, az biztos:)
    Remélem nálatok minden jól alakul majd, cuki Misi:)♥

    VálaszTörlés
  3. Cukor a kispasi! :) Egyáltalán nem néz ki korababának. Szerintem nem lesz később se semmi gond. Ideális érett újszülött méretekkel született. Többel mint az én majd 41hétre született manóm:) Szerencsés vagyok, mert az éjjelek nálunk az elejétől könnyűek voltak 1-2x ébred enni, jóllakik és alszik is tovább! Nappal viszont szinte születésétől alig alszik és nagyon igényel engem:)

    VálaszTörlés
  4. The baby is super cute!!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    VálaszTörlés