2014. december 7., vasárnap

Red for Santa

Mikulás-napon kell valami piros! Egyébként ez a kedvenc színem, de évek óta nem viseltem. Nemrég a munkahelyemen megláttam ezt a pulcsit, többféle szín volt belőle, de tudtam, hogy nekem a piros kell. Végre elég ünnepi volt a hangulat ahhoz, hogy felavassam a vintage rojtos fülbevalómat, ami azért elég méretes és feltűnő; a cipőt pedig szerintem egész ünnepi szezonban viselni fogom az arany orra miatt.
A legjobb dolog, hogy ilyen gyorsan és könnyen még soha nem teljesültek a karácsonyi kívánságaim,  néhány dolgot ugyanis kipipálhattam a listámról. Sikerült 3 vintage kabátot vennem: egy camel színűt, majdnem pont olyat, amilyet kinéztem a Topshop oldalán; egy szürke oversize kifordítható kabátot és egy fehér műszőrme bundát. És találtam egy szuper kis takarót is a gyerekszobába! Így sokkal olcsóbban is kijöttem, mint terveztem. És még másoknak is sikerült ajándékokat beszereznem, úgyhogy azt hiszem, igazán jól állok idén :-)

Horgolt pulóver, harisnya: no name, Ruha: F&F,  Cipő: Invito + DIY, Fülbevaló: vintage





1 megjegyzés: