2014. december 28., vasárnap

Outfit recap 2014

Idén kevesebb outfit fotó készült, mint a korábbi években. Egyrészt sajnos már nincs lehetőségem fotóztatni, ugyanis a tesóm elköltözött Londonba; másrészt 2014-ben elég keveset vásároltam, mert inkább a lakásfelújításra koncentráltunk pénzügyileg. Ahogy végignézem a képeket, sok ruhám már nincs is meg, viszont idén többet varrtam, amit nagyon élveztem. Elkezdtem növeszteni a hajam, hogy a fellépésekhez jól mutasson, de aztán egészségügyi okokból abbahagytam a táncot és megint csak rájöttem, hogy gyűlölöm a hosszú hajat, nekem többet olyan nem kell! :D Vissza is vágattam kicsit.
Emlékszem, az év első felében nagyon úgy éreztem, nincs mit felvennem és nem is vagyok elégedett a szettjeimmel. De hát ez is én vagyok és az ember a saját hibáiból tanul, nem? Kezd átalakulni, letisztulni a stílusom és 2015-re minőségibb beruházásokat tervezek az öltözködés terén. Kisgyerek mellett amúgy is hozzá kell szoknom a praktikumhoz, ideje elkezdeni. 
Hogy mik történtek ebben az évben, azt pár nap múlva egy évösszegző bejegyzésben kifejtem, addig is itt vannak összegyűjtve az outfitek, nem időrendi sorrendben.

Hozzátok melyik szett áll a legközelebb?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3 megjegyzés:

  1. You look fabulous in 2014! Love them all!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    VálaszTörlés
  2. You had an amazing year of 2014! Wish you all the best of 2015!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    VálaszTörlés