2014. december 12., péntek

Lots of blue & vintage fur

Hétvégén a családommal voltam és a tesómmal beugrottunk a cukrászdába, hogy kipróbáljunk valami paleo- vagy egészséges sütit. Én egy almás-mákos flódnit választottam, ami szénhidrátcsökkentett volt és nagyon finom! De a Fő tér teljesen kihalt volt, nem tudom, mi van az adventi vásárral, még nem nyitottak meg? Egyébként jó hideg volt és szakadt az eső két napig, úgyhogy a vintage bundámat vettem fel, ez az a darab, amit az előző, kabátos bejegyzésemben emlegettem. A babával pedig már betöltöttem a 30. hetet :-)

Bunda: vintage, Pulcsi, jeggings, táska, sál: H&M

I spent the weekend with my family in our little hometown. I decided with my sister to try some healthy cake in the confectionary and I choosed one with apple and poppy. It was really delicious!
I am 30 weeks pregnant now, so I have two more months, it's so strange!
The weather was rainy and cold so I wore my vintage fur with a lot of blue.

Fur: vintage, Sweater, Jeggings, Scarf and Bag: H&M





3 megjegyzés:

  1. Kedves Bogi!
    A vásár csak péntek-vasárnap van nyitva.
    Kb. 16 órától - 20 óráig. Azaz a városi rendezvényekkel azonos időben.
    Ha az utolsó hétvégén itt leszel, akkor megtalálod Geraldine fa ékszereket is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az infót! Sajnos még nem tudom, mikor tudok hazautazni, de ha úgy alakul, megnézem mindenképpen!

      Törlés
  2. Nagyon jo kis bunda, ooo, es a pocak is ott kukucskal! :)

    VálaszTörlés