2014. december 1., hétfő

Graphite & Steel

Decemberben mindig szeretek ünnepélyesebben öltözni a Mikulásra és karácsonyra való tekintettel, úgyhogy most előtérbe kerülnek a szoknyáim, ruháim (már amik még jók rám). Ezt a ruhát tavasszal varrtam és már akkor direkt egy kicsit nagyobbra szabtam, mert akkor már tervben volt a baba és gondoltam a későbbiekre is :-) Egyáltalán semmi elasztikus szál nincs benne, mégis kényelmes és bele is férek. Az alján műbőr fodor van. Hogy átmenthessem hűvösebb időre, felvettem rá egy csíkos kötött felsőt, amit a tesóm adott nekem. A fülbevaló pedig vintage és a közepén lévő pöttyöt fehérre festettem, mert nagyon fura színe volt, szerintem nem is passzolt az ezüst alaphoz. 
A Kingáékkal közös vacsi is jól sikerült, örülök, hogy eljöttek és remélem, erre sűrűbben is sort kerítünk majd, főleg ha már lesz helyünk, hogy itt aludjanak. Irtó édes babacuccokat kaptam tőlük ajándékba, ezúton is köszönöm nekik!

Felső: no name, Ruha: DIY, Cipő: Invito, Fülbevaló és táska: vintage

December is a beautiful month and I like to dress a little bit more festive. Now that I'm 29 weeks pregnant, I can wear just a few skirts and dresses of mine. I sewed this one in spring when I knew that we plan a baby and I cut the dress bigger than my normal size. The ruffle is made of faux leather. It's quite comfy and I wore it with a knitted sweater on the cool days.
Last night I had guests: my very good friend Kinga and her husband. I cooked dinner and potcake and we watched the photos about their wedding. We got some cute presents for the baby.

Knitted top: no name, Dress: DIY (made by me), Shoes: Invito, Earrings and bag: vintage






3 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos ez a szoknya! :)

    VálaszTörlés
  2. Alig várom, hogy rohamos növésbe kezdjetek :) Ez a szoknya annyira tökéletes!

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönök mindent! Nagyon csini vagy!

    VálaszTörlés