2014. december 4., csütörtök

Dear Santa... wishlist

Ilyenkor mindenki a kívánságlistákkal és az ajándéktippekkel van elfoglalva, úgyhogy én is közzéteszem a saját listámat, amelyen olyan dolgok szerepelnek, amik azért egészen elérhetőek és remélem, ha nem is idén karácsonykor, azért jövőre teljesülnek. 
Többször írtam már, hogy szeretnék egy kabátot, de még nem merek venni a szülés előtt. Viszont nagyon várom a Topshop téli leárazását és ha belefér a költségvetésbe, akkor az alábbi két kabát közül valamelyiket szeretném megrendelni. Egyelőre a világosbarnás-bézses árnyalatokra hajtok, mert cipőben már beváltak és szerintem mindenhez mennek, de a szürke alapon bordó kockás is nagyon tetszik.


 

Azt is említettem már, hogy hosszú szárú csizmát kerestem, csak nem jöttek fel a lábamra, amiket próbáltam, mert kissé meg vagyok dagadva. Nos, ha ez az állapot nem állna fent, valami ilyesmit szeretnék:
Egyszerűen gyönyörű ez a nude csizma, akkor szerettem bele, mikor a Brooklyn Blonde blogon Helena igy viselte. A nude-ot is amiatt választanám, mert mindenhez passzol, de egy szép feketével is megelégednék.

Stuart Weitzman HIGHLAND Stuart Weitzman LACEMEUP
Stuart Weitzmann The highland boot vagy Lacemeup

Még mindig nude, vagy inkább vanília... Szeretnék egy időtálló táskát és ha már itt tartunk, miért ne vennék egy magyar tervezőtől? Dorka Petrity szezonról szezonra elkápráztat minket szuper táskáival, ezúttal a kedvencem a Vanilla Manni nevű darab. (Ha a barátom olvasná a blogom, de sajnos nem teszik, akkor megsúgnám, hogy ez nagyon kell! :P)

Dorka Petrity Vanilla Manni

Térjünk át a lakberendezésre, a másik kedvenc témámra. Jelenleg minden gondolatom a babaszoba körül forog, de csak pár kényelmi apróságra lenne szükségem, mint például párnák, egy puha takaró és egy kis hangulatvilágítás. Ha minden igaz, ezek biztosan megvalósulnak egy nemsokára esedékes Ikea-látogatás után. 
A gyerekszobában a türkizkékes-zöld fog dominálni feketével és mustársárgával, meg némi fehérrel. Ehhez keresek megfelelő textíliákat. A festékszínből mintát kell majd vinnem, ez alapján döntöm el, hogy az Ikeás Gurli plédek közül melyik színt választom.
  

Gurli pléd türkizkék vagy szürke

Egy egyszemélyes ágy is kerül a szobába, és a fal mentén szeretném körbepárnázni, ahol majd én is el tudok nyúlni. Kép alapján a Nejlike párna biztos jó választás lesz. Huzatokat én varrok rá, méteráru-lakástextiles boltokban való kutakodás után. Valahogy a kész párnák sosem fogtak meg, mindig szerettem megvarrni őket.


Az ágy mellé kell egy falilámpa. A barátomnak a Hektar tetszik, nekem a Kvart jobban. Még egy hangulatlámpán is gondolkodom, ami csak visszafogott fényt áraszt.

 

Falilámpa Hektar vagy Kvart

Kilépő a fürdőszobába, mert ilyenem már van és bevált.

Toftbo fürdőszobaszőnyeg

Idén valószínűleg kihagyjuk a szőnyeget, mert ez bizony drága mulatság, főleg, ha az ember jó minőségűt akar venni. Egyelőre egy használt szőnyeget terítünk le, amit kaptunk, nem az igazi, de átmenetileg jó lesz. Arra gondoltam, egy só-bors mintás lenne a legjobb, ami színben is passzol és talán azon annyira a koszolódás sem látszik. A kész szőnyegek méreteivel viszont nem vagyok megelégedve, ezért valószínűleg méretre vágatni fogok, például a Diego Boston szőnyege nagyon jónak tűnik és sokkal olcsóbb, mint az Ikeás (és még klubkártyám is van náluk).

 
Basnäs vagy Boston szőnyegek

Ti mit szeretnétek karácsonyra? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése