2014. december 20., szombat

Advent market

Csak pár gyors fotó a szettemről, amit az adventi vásárban viseltem. Nagyon jó idő volt és ünnepélyesebben akartam öltözni, ezért választottam a kötött ruhát, az előző bejegyzésben látható kabátot pedig ezúttal kifordítva vettem fel. 
Eisenstadt-ban voltunk egyébként, nagyon szép a sétálóutcája (is). Idén gasztroajándékokat viszek haza karácsonyra, úgyhogy a Merkur nevű hipermarketben vásároltunk, azután néztünk át a bódékhoz, sőt, még egy kis bolhapiacra is bekukkantottunk útközben. Én egy "gyerekpuncsot" ittam és egy nugátos latte macchiato-t, de egy fincsi szendvicset és pár macaront is bedobtam. Most komolyan, miért hype-olják annyira túl a macaront? Nem vagyok elájulva tőle, hiába teszek újra és újra próbát vele. A marcipánnál úgysincs jobb édesség, de még a svéd mandulatorta is jobban ízlik. Jaaa, és a H&M-ben szuper leárazás van, gyönyörű ruhák már 15 euróért, blúzok 10-ért, pulcsik akár 7-től!

Ruha, kabát: vintage, Csizma: Sacha, Táska: H&M




4 megjegyzés:

  1. Csodaszép vagyok! Bevallom, én a házi macaront szeretem csak, a bolti nekem annyira nem ízlik....na de a svéd mandulatorta! Abból bármikor bármennyi jöhet :)

    VálaszTörlés
  2. Great outfit!
    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    VálaszTörlés
  3. csini szett, nagyon jó kis kabát ez :)

    VálaszTörlés