2014. november 14., péntek

Sweater with leather details - DIY

Tavaly vettem ezt az oversized pulcsit a New Yorkerben, mindössze 890 ft-ért (és a királykék párját is ugyanennyiért). Igaz, hogy nem egy magas minőség és hamarosan otthoni pulcsiként végzi, de mivel azóta vettem egy másik szürkét is, úgy gondoltam, feldobom ezt valamivel. Mindenképpen a maradék fekete műbőrrel akartam valamit kezdeni: először számokat akartam rávarrni az anyagra, de aztán a geometriai alakzatok mellett döntöttem. A végeredménnyel elégedett vagyok és mások is megdicsérték, úgyhogy érdemes volt egy kis időt rászánni. Alul a kis képen láthatjátok az elkészítési módot: csak ki kell vágni a formákat, kézzel az anyagra rögzíteni, hogy a gépi varrásnál már ne csússzanak el. (Egész véletlen, de a táska is egy DIY-átalakításon esett át, a cipő pedig most fog.)
Nagyon tetszik, hogy elegánsabb ceruzaszoknyákat párosítanak lezserebb, vagy sportosabb felsőkkel, pulóverekkel, így elsőként én is ezt próbáltam ki.
Jaaa, és imádom az új falszínünket, úgyhogy most majdnem mindent ott fotóztam, igaz, a szegélyléc még sajnos nincsen kész, de majd meglesz az is hamarosan. Nagyon jól haladtunk a felújítással, most Pupi szobája következik. Álmennyezet, festés, parkettázás, és be lehet rendezni. Lesz egy kis gardróbszekrény is, közben pedig keresem a megfelelő lakástextileket és írom a bevásárlólistát az Ikeába is. Alig várom, hogy kész legyen :-)

Apukám pedig ma 61 éves, boldog szülinapot neki! Már csak a tesómat várjuk haza, hogy felvághassuk a tortáját. Igaz, nekem nem lehetne most ilyesmiket ennem a múltkori kórházas történet után, de szerintem egyszer belefér :-)

Pulcsi: New Yorker+DIY, Szoknya: H&M, Cipő: Invito, Táska: vintage+DIY





4 megjegyzés:

  1. Nagyon kreatív vagy! Nekem is tetszenek a pulcsik ceruzaszoknyával! Jól áll neked is! Eszter

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a végeredmény :)

    VálaszTörlés
  3. Amazing! So simple and casual!
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    VálaszTörlés