2014. november 11., kedd

Nadrágok, szoknyák, amiket kismamaként hordok

Nem sok kismamaruhám van, egész pontosan egy farmer és egy blúz, ami kifejezetten a neki szánt ruhaosztályról való. Nem is tervezek mást venni, mivel már itthon vagyok és az utolsó 3 hónapban nem kell olyan sűrűn kimozdulnom, pláne nem télen. Örülök is, hogy télen születik a babám és nem a 40 fokban kell szenvednem. Másrészt azt hiszem, anyagi megfontolásból sem érdemes ilyenkor sokat felvásárolni, hiszen ez egy átmeneti állapot, egyébként meg horror áron vannak nem csak a baba-, de a mamacuccok is (hát igen, a gyerekkel el lehet adni mindent). Tudom, a végén nő nagyot a baba odabent, de eddig szerencsésnek mondhatom magam, mert nem egy óriási labda van a hasam helyén, hanem egész jól elterülő a formája, így a 26. hét után is simán tudok rugalmas anyagú nadrágokat hordani.

Gyakran van rajtam a jobb oldali H&M Divided sztreccs ceruzaszoknya, igaz, fel van húzva a derekamon jó magasra, így éppen térdig ér. A két kockás szoknyát varrtam, vettem hozzájuk rugalmas anyagot a derékrészhez, de később át tudom alakítani őket sima fazonúra.



Íme a kismamanadrág, amivel irtó nagy szerencsém volt, mert direkt emiatt mentünk ki Eisenstadt-ba, ahol van kismamarészlege a H&M-nek. Ez az egy darab volt leárazva 15 euróra, a többi normál áron volt. Méretben kb. két számmal nagyobb az eredeti méretemnél, de úgy gondoltam, majd belenövök. Ez így is lett, bár még van hely benne, de a 9. hónap végén már úgysem lesz.
A másik nadrág a Topshop Gingham leggings-e, amit előre kiválasztottam és a tesóm megrendelte, majd elhozta nekem Londonból. Ez így jó volt, mert házhoz szállították és ha nem stimmelt valami, le tudta ellenőrizni. Már meg is beszéltük, hogy a téli leárazáson is így rendelünk, hisz ki ne örülne egy Topshop-csomagnak?



Végül pedig két jeggings: a fekete F&F, amiből jó nagyot vettem. Ez rendes farmeranyag, most még jó, de kezd szorítani. Jó szolgálatot tett eddig, munkába menet gyakran ezt viseltem. A sötétkék nadrág még sokáig jó lesz, a H&M Divided részlegéről való és nagyon kényelmes. Nemsokára outfit poszt is lesz vele. 


Ti mit gondoltok a kismamaruhákról? Szerintetek érdemes megvenni őket, vagy elég trükköznünk a meglévő ruháinkkal és csak egy-két darabra beruházni?

2 megjegyzés:

  1. Szerencsére én is tudok még a meglévő gardróbból építkezni, bár húgomtól kaptam még három kismama-farmert külön. Az egyikre azt hittem, nem is kell, óriási volt, erre nyolc hónaposan szorít...

    VálaszTörlés
  2. Nekem szerencsém volt, hogy főként nyáron voltam pocakos és még szeptemberben is nagyon jó idő volt... októberre pedig vásároltam néhány "kismamás" cicanacit s azt hordtam pulcsikkal. A legvégére lett csak nagyon nagy pocim ellenben máshova elég sokat híztam és még nem tudom a régi ruháim hordani. Plusz még kell egy kis idő a visszaalakulásra is de már nagyon sokat javult a helyzet. A pluszkilókat viszont nincs mese le kell adni! Amire érdemes lesz szerintem beruházni az egy kismamakabát!

    VálaszTörlés