2014. november 18., kedd

Mustard & black & blue

 Még nem is fotóztuk eddig szettben ezt a pulcsit, pedig már augusztus végén megkaptam és azóta rengetegszer volt már rajtam. Imádom, hogy mesterségesen szaggatott és a színe is ütős. A Topshop nyári leárazásán rendeltem a kismamás "részlegről", volt narancssárgában is, de olyan színű pilcsim akkor épp kettő is volt már. 
Ezúttal a műbőr szoknyámmal párosítottam, amit még télen varrtam, nagyon szeretem és még jó is volt rám múlt hétig. A sapkát kaptam, van hozzávaló sál is, de most egy másikat használtam, amit egy régi anyagdarabból varrtam. Kár, hogy csak ennyi jött ki belőle, jó lenne többször körbetekerni a nyakamon, de ha találok hozzá más anyagot, lehet, hogy azzal fogom meghosszabbítani.
Egyébként még mindig lakásfelújítási lázban égek. Sokan mondják, hogy ne türelmetlenkedjek, majd egyszer meglesz, ráérünk, stb., de én utálom ezeket hallani. Engem ez tölt fel, ettől érzem jól magam, ez az egyik hobbim. Hihetetlen, de ahogy elkészülünk valamivel, máris érzem a pozitív hatását. Például mióta kész lett a hálószobánk, sokkal jobban alszom, és mióta kész van a nappalink (kisebb hiányosságokkal), azóta átköltöztem ide a laptoppal, itt szunyókálunk a kutyusokkal a kanapén délutánonként, itt majszoljuk a reggelit és végre esténként van hol leülni a barátommal, ő ugyanis eléggé tévémániás, de én tudok ilyenkor mellette alkotni, vagy csak egyszerűen simizni a haját. Nekem nagyon fontos, hogy szép környezetben legyek és kész. (Tipikus mérleg-tulajdonság :P)
Már nem dolgozom, rám szakadt a nagy szabadság, amit még ki kell használni a baba érkezéséig. Most már készülök a karácsonyra is, de folyamatosan takarítom a romokat, amik a felújítás során keletkeztek. Ilyenkor derül ki, mennyi felesleges dolga van az embernek, úgyhogy lomtalanítok is közben, és próbálok minél több helyet felszabadítani, mert az előszobánkat nem tudjuk mostanában befejezni, ezért az oda való pár bútort addig a lakás többi helyiségébe kell átpakolni. Milyen jó lesz kerülgetni őket... Na jó, azt hiszem, most tényleg nem lehetek elégedetlen, hiszen nyár óta fényévekkel vagyunk előrébb, mint ahogy eddig haladtunk!




3 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki szett lett! Ó , én is mindig átalakítok... Bár most épp építkezésbe fogtunk, mert már kívülről is újat szerettünk volna... Az elmúlt félévben pedig 2-szer költöztünk , úgyhogy a sok cucc szitu is ismerős...:) Szép napokat!

    VálaszTörlés