2014. november 30., vasárnap

Last minute adventi koszorú

Idén nagyon egyszerű, nem is tipikus karácsonyias adventi koszorút terveztem. Az egész ahhoz kapcsolódik, hogy a nappalink eléggé retrós hangulatú lett, a türkizzöldes-kék, mustársárga, fekete-fehér színekre épül és úgy döntöttem, fekete-fehérre díszítem a fát is. Hamarosan a Fertő-Hanság Nemzeti Park által rendezett "öko-karácsonyfa pályázatra" is be szeretném küldeni, így meg pont passzolni fog, mert meglévő díszeket és természetes anyagokat használok fel és nem is kell újakat vennem. Ha itt laktok a közelben, szerintem érdemes pályázni, az esemény oldalát itt találjátok. 
Először azt találtam ki, hogy a nyírfaszeletekre fogok mécseseket tenni, aztán ehhez adta magát a táblafestékkel felújított régi tálca. A kotta nagyon régi, 1954-ben adták ki és már lapjaira esett, ebből karácsonyfadíszeket is fogok készíteni. Természetesen lemásoltam, hogy lehessen később használni, mert számomra a kotta szent! :-) Végül pár flittert szórtam a tálcára. Ha nem is teljesen karácsonyi, de szerintem azért elég télies hangulatú lett, nemsokára pedig úgyis húzok fel karácsonyi párnahuzatokat és kiteszem a fát is, úgy már egyértelműbb lesz az ünnepi dekoráció. Adventi naptárt nem szoktam csinálni, mert nincs kinek. Majd ha Pupi megszületik és nagyobb lesz.








Törpike nem akart a dekoráció része lenne, izgett mozgott, pedig olyan jól harmonizál a szőrének a színe a retró polccal és a fekete fotellel! :-)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!!!Én eléggé le vagyok maradva az otthoni dekorálással, tényleg csak egy pár dolgot szedtem elő a tavalyi karácsonyi dobozból, az asztalterítőt cseréltem le, és egy pár gyertyát raktam ki...Adventi koszorúm nekem sincs, a szokványosat nem szeretem, a tiéd elfogadnám...A kotta pedig tényleg szent dolog:)
    Szuper ötlet a díszek készítése, már várom! Eszter

    VálaszTörlés