2014. november 1., szombat

Easy DIYs

Az elmúlt hetekben elég sok DIY-et alkottam, és lenne is még sok tennivalóm, de az időátállítást még nem szoktam meg és túl korán sötétedik, na meg néha kedvem sincs semmihez...
Most az egyszerűbbeket mutatom meg, később lesz még bejegyzés a többiről is, lesz, amelyikről részletesebben is írok.

Mostanában mindent átfestek, mióta kipróbáltam az akrilfestékeket. Majdnem annyira jó találmány, mint a táblafesték :-) Új színt kaptak a műanyag állatfigurák (még nem sikerült méltó környezetbe rendeznem őket), most egy tükörkeret jön, de van még tervem bőven!

Az első, amin kipróbáltam a réz árnyalatot, egy fülbevaló volt, amit a bolhapiacon vettem 50 centért. Még az sem riasztott el, hogy az egyik fele el volt színeződve, de már akkor tudtam, hogy átfestés lesz a vége.


A másik egy kis kerámia hamutartó - természetesen nem arra használjuk, hisz nem dohányzunk. Ha már nem lesz por a felújítás miatt, beleteszek pár apró ékszert vagy más kincset. Egyébként Évától kaptam, amiért ilyen kis retrós stílusú, de eddig még semmihez sem passzolt. Így már fog :-)


Emlékeztek még a műbőr-műszőr mellényemre, amit varrtam? Maradt belőle pár keskenyebb csík és ide-oda rakosgattam. Egyszer csak beugrott az ötlet, hogy jó lenne vendégpapucsnak. És mivel még így is maradt anyag, egy babapapucsot is varrtam. A nagyot azóta befogtam magamnak... olyan jó puha a belseje!


És egy kis "Halloween" a végére: az anyagok rendezgetése során akadtam rá erre a kockásra, amiből régebben pizsamanadrágot varrtam a tesómnak. Hát, elég vékony anyag és emlékszem, hogy a varrógép is utálta. Gondoltam, jól mutatna koszorúként : csíkokra vágtam az anyagot, körbetekertem a szalma koszorúalapot és erre rögzítettem gombostűvel a dekorációt. Volt régebbről pár cuki DIY-macskám és filcmaradékból levelek és tökök, az anyagot pedig direkt nem szegtem el, hogy ilyen foszlós legyen a széle. Mondták az utcából, hogy nagyon jól látszik a kapun :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése