2014. november 17., hétfő

Camel & burgundy

Teljesen egyszerű szett bőrbetétes leggings-szel és tevebarna kasmírpulcsival. Valahogy nem szerettem a teveszínt, de mostanában leginkább egy olyan árnyalatú kabátra ruháznék be (idén kihagyom a kabátvásárt, talán majd a leárazásokon bepótolom). Sajnos ez a nadrág már nagyon szorít. Most ugrott meg a pocim és a súlyom növekedése, kicsit kétségbe is estem és már tervezem a szülés utáni mozgásprogramomat, persze nyilván úgy, hogy a baba lesz az első!
Nem tudom, írtam-e a legutóbbi babavárós bejegyzésemben (itt), hogy nőtt a lábam egy kicsit. Ez Anyukámnál is ugyanígy volt, de nekem ez még talán kapóra is jött, mert eddig alig találtam valamit a 38,5-ös lábamra, most pedig simán jók a 39-esek. Sajnos a lábszáram dagadt egy kicsit, erre a hétvégi csizmakeresésen jöttem rá. Egyszerűen alig volt a hosszú szárúak között olyan, ami feljött rám, de azok meg annyira nem tetszettek. Így nagy szívfájdalommal, de ott hagytam azt a gyönyörű, vajpuha bőrcsizmát, helyette egy bordó bokacsizmát hoztam haza. Idén maradok az utóbbi fazonnál, azt hiszem... De mint már oly sokszor elmondtam, télen a kórházon kívül szinte sehová sem kell mennem, úgyhogy nem aggódok. 
Szóval azt akartam ebből az egészből kihozni, hogy az alábbi nude körömcipőből is nagyobbat kellett vennem a szokásos méretemnél és teljesen el voltam képedve. De azért imádom a cipőt, egyszerűen tökéletes (minőségileg nem lesz az, de remélem, később is találok majd hasonlót).
Most pedig irány a lakásszépítés és a karácsonyi készülődés! Kellemes hetet mindenkinek!

Pulcsi: ?, Nadrág: New Yorker, Táska: vintage, Fülbevaló és cipő: no name




6 megjegyzés:

  1. Nem akarlak elkeseríteni, de a lábméreted valószínű szülés után is nagyobb lesz :) És eljön az az idő, amikor fájó szívvel el kell pakolni a csodás magassarkú cipellőket (utáltam azt az időszakot...) :) A szett egyébként tetszik, annyira jó látni, hogy egyre többen szakítanak a hagyományos kismama fazonú ruhákkal.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos összeállítás! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini, imádom ezeket a színeket! Nekem alapból nagy vádlim van, valahogy a telet majd ki kell kerülnöm valahogy a terhességgel :D

    VálaszTörlés